StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Någon som vill köra ett par matcher, bara för att "träna" så att säga. Jag kan skapa game på GG, om någon är intresserad. (Hur nu får tag på GG, finns i Warcraft topicen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Vilken version av TFT ska vi ha under turneringen eller funkar alla över t.ex. GG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 1.20e är senaste verisionen. Den kör jag på iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Mmmhmm, jag får se om jag orkar byta över till GG snart. Måste antagligen installera om hela WC3 och det inkluderar tanka ner patcher med mitt ynkliga 0,5mbit. Nåväl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Någon som vill köra ett par matcher, bara för att "träna" så att säga. Jag kan skapa game på GG, om någon är intresserad. (Hur nu får tag på GG, finns i Warcraft topicen) sure, om vi får nog med folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Jag är på, har skaffat GG nu. Fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Om ni vill bara ta nåra matcher så är det väll bara att göra en banna på Bnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 "Det är det enda ni gör om dagarna" Förlåt. För en oinsatt som mig, så var det svårt att låta bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Om ni vill bara ta nåra matcher så är det väll bara att göra en banna på Bnet. Vad menar du? Alla har inte Bnet- licenser. "Det är det enda ni gör om dagarna" Förlåt. För en oinsatt som mig, så var det svårt att låta bli. Duuuude... Du måste inte krysta fram ett inlägg i varje tråd när du inte har något vettigt att tillföra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Hamachi funkar bäst för mig i alla fall, har crackad version.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Är de inte lite dumt att folk ska regga sig för att få spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Är de inte lite dumt att folk ska regga sig för att få spela? Minst en i varje lag bör ju i varje fall vara medlem på GTAsajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Vad menar du? Alla har inte Bnet- licenser. Nej det är ju sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Idag gäller det. Om folk är intresserade så skulle jag vilja spela ett game, för att möjligt plocka ut folk till mitt lag. Jag spelar GG(Europe, DotA Room 3), och vill ha minst 2v2. 3v3 skulle sitta bra. Meddela här eller PM'a mig, så jag vet hur många vi blir. Jag heter StellHell på GG, så ni kan adda mig i friendlisten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Vilken tid hade du tänkt lira? Kan förmodligen vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 ASAP. Äh, fan. För att göra det lättare, alla ni som vill vara med, adda mig på MSN och skriv till mig. (StellHell (at) gmail (dot) com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag och GiZ(den riktiga, inte nån av wannabesen) är helpå! Passa sig för om det är nåt vi kan så är det dota! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag och GiZ(den riktiga, inte nån av wannabesen) är helpå! Passa sig för om det är nåt vi kan så är det dota! Skrivit upp er. -------------------- Ni som spelar, hur länge har ni lirat DotA? Jag började spela nån gång i maj tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Sist jag kollade i GG DotA Europe så fanns det inga alls DotA games. Är det fel på min internet eller är det så här ofta?. Det ända jag hittade var typ 2 idioter som hade gjort några icke-dota kartor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Idag gäller det. Om folk är intresserade så skulle jag vilja spela ett game, för att möjligt plocka ut folk till mitt lag. Jag spelar GG(Europe, DotA Room 3), och vill ha minst 2v2. 3v3 skulle sitta bra. Meddela här eller PM'a mig, så jag vet hur många vi blir. Jag heter StellHell på GG, så ni kan adda mig i friendlisten. Öh! Har ni redan kört? Jag är på imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts