Robert86 Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Hej, jag ska avinstallera GTA: SA från min pc men jag vill inte ta bort mitt spel där jag klarat 100%. kan någon berätta vart den ligger på min dator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Du ska lära dig att söka. Du skulle hitta en hel jävla massa topics om detta ämne. -------- Dem ligger i: C:\Documents and Settings\***Användarnamn***\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Och har namnen GTASAsf1.b och sen ändras siffran beroende på saveslot. 1-8. Man kan även byta namn på t.ex GTASAsf7.b till GTASAsf1.b om man hellre vill ha sin save i slot 1 än i slot 7. Allting klart? Redigerad 17 december, 2006 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Du ska lära dig att söka. Du skulle hitta en hel jävla massa topics om detta ämne. -------- Dem ligger i: C:\Documents and Settings\***Användarnamn***\Mina dokument\GTA San Andreas User Files Och har namnen GTASAsf1.b och sen ändras siffran beroende på saveslot. 1-8. Man kan även byta namn på t.ex GTASAsf7.b till GTASAsf1.b om man hellre vill ha sin save i slot 1 än i slot 7. Allting klart? What he said. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts