chosen_one Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag var borta vid cj's beach hus i los santos,ni vet vid piren. jag hämtade några homies och bad dem vänta medan jag slog lite med slagträt på en parkerad bil. helt plötsligt börjar cj brinna,jag springer runt och skriker då exploderar bilen helt utan förvarning. jag överlever men är lite skakad av vad som hänt. jag låter cj springa runt lite på piren när han plötsligt helt utan förvarning tar eld igen! jag springer lite till och elden går bort,3sekunder senare börjar han brinna igen,detta upprepas flera gånger. nu undrar jag om någon varit med om detta? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Dålig titel. Reported. Ingen mer behöver skriva, right? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 1. Dålig titel. 2. Du lever dig in för mycket i dina datorspel. Akta så inte socialblalbalba kommer och haffar dig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts