andreazz1 Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Hello alla läsare jag har ett problem. När jag installerar en bil så hakar datan upp sig, i början när den laddar så stannar den på 50%. Vet nån vad problemet är?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Har du moddat förr? Antingen har du gjort fel, eller så är det en trasig modd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 trasig modd. Om du tog backup, ändra tillbaka, annars får du installera om... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Jag fick samma problem förut och det beror på att du har en skadad fil... (Tror jag) Från och med den dagen så har jag gjort backup på alla filer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
trim Skrivet 13 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2007 har du san andreas kan de vara att du har 2.0... du behöver en downgrader . sök på det o leta efter "titta hit om du har 2.0" eller nåt liknande( ja kommer inte ihåg) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts