antepanteboy Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Har ni sett Dirtý sanzhes tha movie? Om ni inte har så rekomenderar jag att ni ser den Men du måste vara magstark, den är värre an alla avsnitt jag någonsin har sett tilsammans Snacka om den här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Har inte sett den än. Men ska lätt se den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag har sett den, och kan rekommendera. Den är väldigt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jackass var okej, men Dirty Sanzhes.. Jag fattar inte varför man tycker det är roligt. Det är ju bara ett gäng idioter som skadar sig själva? Kan någon förklara för mig vad som är så roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Har ni sett Dirtý sanzhes tha movie? Om ni inte har så rekomenderar jag att ni ser den Men du måste vara magstark, den är värre an alla avsnitt jag någonsin har sett tilsammans Snacka om den här Jag älskar Dirty Sanchez. Speciellt när de spyr, det är då jag garvar mest Måste se filmen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Jackass var okej, men Dirty Sanzhes.. Jag fattar inte varför man tycker det är roligt. Det är ju bara ett gäng idioter som skadar sig själva? Kan någon förklara för mig vad som är så roligt? Håller med om att Jackass är jävligt mycket bättre! Men Dirty Sanchez är fan med jävligt roliga, ibland iaf. Vissa stunt är för sjuka. Redigerad 16 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag har inget emot Dirty Sanzhes, men jag tycker bara att det känns helt onödigt. Förstår bara inte vad som är så kul med att till exempel skjuta en spik genom nageln så den fastnar och sedan dra ut den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag har inget emot Dirty Sanzhes, men jag tycker bara att det känns helt onödigt. Förstår bara inte vad som är så kul med att till exempel skjuta en spik genom nageln så den fastnar och sedan dra ut den? Pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Pengar? Japp. Sen är dom ju hyfsat alkoholpåverkade då dom spelar in allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Håller med om att Jackass är jävligt mycket bättre! Men Dirty Sanchez är fan med jävligt roliga, ibland iaf. Vissa stunt är för sjuka. Sjuka stunts? Då ska jag tala om det sjukaste för dig! En av killarna anser sig fet så han måste begå en fettsugning, Man får se fettsugningen i detalj och det är verkeligen ÄCKLIGT! Och som om inte det vore nog så tvingas sedan en annan av dom att dricka upp fettet som dom sög ut ur honom. Jag höll alvarligt på att spy där Sjuka killar men roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Sjuka stunts? Då ska jag tala om det sjukaste för dig! En av killarna anser sig fet så han måste begå en fettsugning, Man får se fettsugningen i detalj och det är verkeligen ÄCKLIGT! Och som om inte det vore nog så tvingas sedan en annan av dom att dricka upp fettet som dom sög ut ur honom. Jag höll alvarligt på att spy där Sjuka killar men roliga För att vara petig var det inte han som tyckte han var fet. Det var någon på en japansk strippklubb som tyckte det eller något. Rolig film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Sjuka stunts? Då ska jag tala om det sjukaste för dig! En av killarna anser sig fet så han måste begå en fettsugning, Man får se fettsugningen i detalj och det är verkeligen ÄCKLIGT! Och som om inte det vore nog så tvingas sedan en annan av dom att dricka upp fettet som dom sög ut ur honom. Jag höll alvarligt på att spy där Sjuka killar men roliga Men sånt är för sjukt, inte ens kul att kolla på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Men sånt är för sjukt, inte ens kul att kolla på. Jag vet...som jag skrev så höll jag på att spy, serious...riktigt jävla sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Sjuka stunts? Då ska jag tala om det sjukaste för dig! En av killarna anser sig fet så han måste begå en fettsugning, Man får se fettsugningen i detalj och det är verkeligen ÄCKLIGT! Och som om inte det vore nog så tvingas sedan en annan av dom att dricka upp fettet som dom sög ut ur honom. Jag höll alvarligt på att spy där Sjuka killar men roliga Ahh..kan inte vänta tills jag ser filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag vet...som jag skrev så höll jag på att spy, serious...riktigt jävla sjukt Mm, det är de som är bra med Jackass. Dom gör inga sånna "sjuka" stunts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Och när de gör sånt där, som fettsugningen så är det inte ens tal om stunts längre. Bara helknäppt. De lär få redigt mycket betalt för att spela in det där. Redigerad 16 december, 2006 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Ska nog fixa den, så småningom, brukar ju faktiskt följa kvällarna på MTV när det är Dirty Sanchez, Jackas och Viva La Bam. Så ja, ska nog fixa den i morgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Har sett Jackass och Jackass 2 så varför inte Dirty Sanchez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jaja, nu ska jag inte klaga mer på Dirty Sanzhes. Lite kul kan det vara att kolla på medan man går och lägger sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Spoiler: Gaah när de hugger av hans finger! Fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts