Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Mycket benknäckande är det. Inget blod, vad jag kan minnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Mycket benknäckande är det. Inget blod, vad jag kan minnas. Förutom på bilden som visar vilken karaktär man är för till fället. Steve-O is the shit. <3 Redigerad 25 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Kan posta här med då. ----- Rörliga bilder, kan ta några sekunder att ladda. -------- Bara jag som har enorma problem med uppdraget där man ska jonglera med dynamiter och bollar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Kan man på något sätt kontrollera hur gubben man spelar som landar? Tex om man känner för att bryta nacken av stackarn så vrider man på honom i luften så att han landar på huvudet? Finns det någon statistik över ens skador efter varje stunt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Skulle vilja testa det som fan synd att man inte har psp, men min instinkt säger att det floppar eftersom att det är för överdrivet och långtråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2008 Många säger att det inte är så dåligt som man vid första anblick tycker det ser ut att vara. Och eftersom jag är en riktig Jackass fanboy så uppskattar jag nog spelet mer än de spelkritiker som är insnöade på Final Fantasy. Kan någon svara på frågorna två posts upp please ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts