Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Får se hur det blir, kanske man vill höra vad folk säger om spelet först. Men är man Jackass älskare så är man. Jackass Redigerad 19 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 20 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 Såg lite små kul ut i den lilla snutten när dom körde golf bil, ser inte så värst kul ut annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2007 WOSCH! Härlig ragdoll fysik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Vet inte riktigt vad jag har haft för inställning om detta spel förr, men för stunden tror jag att det kommer floppa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det kommer att bli ett perfekt tidsfördriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2007 Det kommer att bli ett perfekt tidsfördriv. W0rd ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Någon mer än jag som har spelat det än? Visst, det är ett ganska kasst spel. Men jag tycker ändå den där sköna Jackass-bögeri-känslan finns där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 kommer det här bara till konsol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 kommer det här bara till konsol? Finns till PSP också. Eller räknas PSP som en konsoll ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Finns till PSP också. Eller räknas PSP som en konsoll ? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Hm...Jag har ju trotsallt ett PSP... Njae....På bilderna ser det ju faktiskt kul ut.... Mjoe...Kanske blir till att skaffa det sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Hm...Jag har ju trotsallt ett PSP... Njae....På bilderna ser det ju faktiskt kul ut.... Mjoe...Kanske blir till att skaffa det sen. Du kommer förmodligen bara gilla det om du är ett Jackass-fan. Bara så du vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Har laddat hem det nu. Blir till att prova ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rixxz Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Har laddat hem det nu. Blir till att prova ikväll. VAFAN!? Finns det ute!? MEN...VARFÖR SÄGER NI INGENTING!???!?!? *Springer till game* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) VAFAN!? Finns det ute!? MEN...VARFÖR SÄGER NI INGENTING!???!?!? *Springer till game* Läs i tråden. Edit: Rätt så kul spel! Spelet är uppdelat i Episoder. Man ska göra visst många stunt under en episode, för att låsa upp nästa och så vidare. Poo dive. <3 Redigerad 24 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Hum, nu står det mellan THUG och Jackass här. Jag kan tänka mig att man någon gång kommer att vilja spela ett spel som just Jackass just för att det är så lol. THUG kanske inte ens går att få tag på idag, så nu blir det till att överväga här. Så spelet är inte helt kasst? Jag ska skaffa det till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Så spelet är inte helt kasst? Jag ska skaffa det till PS2. Ett bra tidsfördriv enligt mig i alla fall. Har bara spelat det på PSP, men jag antar att det är samma uppbyggnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Kan man spela om de stunts som man gillar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 (redigerad) Kan man spela om de stunts som man gillar? Ja, i Challenge mode. Dock ställs det högre krav än då man gör de för Episoden man spelar in. Edit: Pratar om PSP. Redigerad 25 oktober, 2007 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2007 Hur är det med verklighetstrogenheten då? Hör man ben brytas? Finns det blod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts