Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Säger som jag sa i den gamla tråden: Spelet kommer rå-floppa. Fast det ser faktiskt lite kul ut ändå, iallafall på bilderna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Spelet kommer att ha två "delar". En där det finns en handling, och en där man får prova på vissa stunt. Tex; kundvagnsåkning, isblocksåkning m.m. Det låter ju faktiskt rätt kul . Men tänker inte köpa ett PSP bara för detta spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Jag kommer att få pengar till jul för att kunna köpa ett psp i mellandagarna (då det är billigare). Kanske köper det spelet då det kommer ut. Redigerad 17 december, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Verkar ju komma till Ps2 enligt denna texten iaf! http://ps2.ign.com/articles/707/707991p1.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Hoppas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Hoppas Mmm, lätt. Kommer det till Ps2 ska jag köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Jag har för mig att jag läst om ett frre-roam läge i spelet. Vore skitkul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 19 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Spelet kommer att ha två "delar". En där det finns en handling, och en där man får prova på vissa stunt. Tex; kundvagnsåkning, isblocksåkning m.m. Verkar precis som Tony Hawk underground 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Verkar precis som Tony Hawk underground 2. THUG serien e ju lite Jackass baserad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 THUG serien e ju lite Jackass baserad Precis. Men jag kommer nog lätt köpa Jackass spelet. Gillar filmerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Ja, får man nog införskaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 * Huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Huh? Tror han menade att han tyckte detsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Tror han menade att han tyckte detsamma Jahaa.. Jag tänkte det med, men förstod inte vad asterisken hade med saken att göra. Förresten, om det här spelet kommer till PC så kommer jag definitivt att testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 men förstod inte vad asterisken hade med saken att göra. Haha, nää det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Huh? Oj, de ska stå *borta* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 (redigerad) Nu finns det mer info och en trailer. Är ett solklart köp för mig. Sista stuntet i trailern ser riktigt nice ut, ragdoll fysik! Artikel: Click the button dude Trailer: Hi im the button, and this is click me Redigerad 19 juni, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Nej, fy vad trist det ser ut. Spring runt och kör en massa olika små Jackass-relaterade minispel som du snabbt tröttnar på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 19 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2007 Fan, hoppas att det kommer till PC. Kanske inte stor chans, dock :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts