Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Som ni kanske redan vet kommer Jackass The Game släppas till PSP (möjligtvis PS2 också) i Mars 2007 Jag tror att de kan bli rätt underhållande efter att jag sett BILDERNA, men tyvär har man ju ingen PSP Så.. vad tror ni? Redigerad 17 december, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Det ser faktiskt rätt kul it! Men jag har ingen PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Finns väl en tråd om det här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Det ser faktiskt rätt kul it! Men jag har ingen PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Synd att det bara kommer till PSP. Men tror ändå inte det kommer bli någon succe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag själv tror det kommer floppa lika mycket som mjuka paket på julafton. Och kommer inte skaffa det, för jag har ingen PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Tveksamt på att det blir bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Licensspel... Ett av 500 spel som blir bra. Knappt.. Så nej.. jag tror detta inte kommer bli något bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Instämmer med föregående talare. Jag tror det blir kul ett litet tag, sedan väldigt enformigt och ensamt. Ungefär som onani. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag tror det blir kul ett litet tag, sedan väldigt enformigt och ensamt. Ungefär som onani. Ursäkta för Offtopic, men Hahaha, där fick du allt till det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad kommer det gå ut på egentligen? Kan ju inte precis vara jättekul att göra stunts hela tiden? Ska det inte typ vara någon story? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad kommer det gå ut på egentligen? Kan ju inte precis vara jättekul att göra stunts hela tiden? Ska det inte typ vara någon story? Kanske e partyspel så man utmanar polarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Kanske e partyspel så man utmanar polarna Haha, jaa du Men tror detta spelet kommer bli dåligt. Det måste ju gå ut på någonting? Det är ju liksom inte kul att åka runt och stunta hela tiden utan att det händer något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 De kommer kanske vara som Stuntman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jaa, nu när man ser bilderna verkar det faktiskt rätt kul, har dock inga planer på att skaffa ett PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Skaffar nog det, men frågan är hur länge det är kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Instämmer med föregående talare. Jag tror det blir kul ett litet tag, sedan väldigt enformigt och ensamt. Ungefär som onani. Quoted for the truth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det ser faktiskt rätt kul it! Men jag har ingen PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Spelet kommer att ha två "delar". En där det finns en handling, och en där man får prova på vissa stunt. Tex; kundvagnsåkning, isblocksåkning m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Spelet kommer att ha två "delar". En där det finns en handling, och en där man får prova på vissa stunt. Tex; kundvagnsåkning, isblocksåkning m.m. Okej, låter faktiskt helt okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts