Jodan Skrivet 4 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2007 ...OCH Stories. Det är bara att kolla förtexterna till spelen, och på baksidan av spelkartongerna. OK Hur som helst är det sjukt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nilsson Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 gta 3 kom 2001, gta:lcs 2005. 4 år mellan dom. gta vice city kom 2002, gta:vcs 2006. 4 år mellan dom också. gta san andreas kom 2004, san andreas stories 2008? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2007 gta 3 kom 2001, gta:lcs 2005. 4 år mellan dom. gta vice city kom 2002, gta:vcs 2006. 4 år mellan dom också. gta san andreas kom 2004, san andreas stories 2008? GTA IV kommer 2008, och nåt SAS lär de inte lägga energi på för att slänga upp det 2008. Kanske sent 2009? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 28 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2007 GTA IV kommer 2008, och nåt SAS lär de inte lägga energi på för att slänga upp det 2008. Kanske sent 2009? Om det kommer så kommer det inte 2008, den saken är då klar. 2009 då, och toligtvis under hösten, eftersom det är då GTA-spelen brukar släppas. Men jag tvivlar att man går tillbaka till GTA III-serien efter att GTA IV är släppt. Man har ju heller inga planer på ett SAS, http://www.gtanytt.se/?page=com&id=70, och jag bryr mig inte heller om det kommer eller inte. Men det vore ju kul, förstås... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 29 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2007 Nu har ju jag med ett PSP, så när jag tänker efter inser jag att det skulle vara svinkul med San Andreas Stories.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Om det kommer så kommer det inte 2008, den saken är då klar. 2009 då, och toligtvis under hösten, eftersom det är då GTA-spelen brukar släppas. Men jag tvivlar att man går tillbaka till GTA III-serien efter att GTA IV är släppt. Man har ju heller inga planer på ett SAS, http://www.gtanytt.se/?page=com&id=70, och jag bryr mig inte heller om det kommer eller inte. Men det vore ju kul, förstås... Den annonsen blev skriven 12 maj, kanske dom har börjat lägga en liten tanke till ett sas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 31 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2007 Den annonsen blev skriven 12 maj, kanske dom har börjat lägga en liten tanke till ett sas? True, men jag tror inte R* ändrar sig på några månader när de fortfarande har fullt upp med IV. Kanske vid årsskiftet eller rentav efter IV-releasen börjar man väl tänka seriöst på SAS-frågan. Nu har de dessutom fullt upp med att kämpa sig till en M+ -rating till Manhunt 2, den hade förut AO (Adults Only, 18+)-rating vilket avskräckte framtida köpare och (mest) deras föräldrar. Vad jag vet så har de äntligen fått sin M+ -rating så att det inte bör vara problem. Men det är ett jäkla ståhej och vi får se hur det går till releasen den 31:e oktober. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Är det verkligen någon som lider av att det inte släpps något San Neger stories? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Är det verkligen någon som lider av att det inte släpps något San Neger stories? ja, det är klart att vi vill ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 2 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2007 Är det verkligen någon som lider av att det inte släpps något San Neger stories? Personligen så tror jag att jag skulle må bättre av att det inte släpps. Kommer det nu ett SAS så blir jag ju "tvungen" att köpa det för att ha hela serien komplett, liksom. Och vad ska jag med ett spel som jag vet att jag inte kommer att spela? Bortkastade pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2007 Personligen så tror jag att jag skulle må bättre av att det inte släpps. Kommer det nu ett SAS så blir jag ju "tvungen" att köpa det för att ha hela serien komplett, liksom. Och vad ska jag med ett spel som jag vet att jag inte kommer att spela? Bortkastade pengar Precis. Liberty City Stories och VCS var väl rätt så värt pengarna, men det skulle inte SAS vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts