Jacker Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag quotar mig själv.... Oavsett om det är på riktigt eller ett spel så är inte krig stelt.. Tänk lite till Jag menar inte så. Frågan var; vad i krig skulle vara stelt om det vore stelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag menar inte så. Frågan var; vad i krig skulle vara stelt om det vore stelt? Vapen är inte speciellt mjuka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vapen är inte speciellt mjuka. Lol, Klarade du uppdraget som du fastnade på??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Var och handlade spelet på Åhléns idag, jävlar vilket najs spel! Har inte kommit så hemskt långt ännu trpr jag, vill ju inte klara ut hela spelet på en gång. Har lite problem att komma in på onlineservers dock, awaiting connection går upp till 11 och sedan står det connection to server timed out eller något liknande. Har fipplat med mina brandväggsinställningar men det hjälper inte. Hoppas att det beror på att många försöker koppla upp samtidigt och att det inte blir långvarit. Kan dock komma in om jag försöker ett tag, men det är väldigt jobbigt. Redigerad 10 november, 2007 av _ThuuG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Lol, Klarade du uppdraget som du fastnade på??? Jag har inte ens CoD4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag har inte ens CoD4. Oj ledsen, Tog fel person ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 IMO var COD4 SP väldigt stelt iallafall. Har inte testat MP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Älskade slutet Detta är en av de bästa CoD i serien . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Älskade slutet Detta är en av de bästa CoD i serien . Håller klart med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Desmar Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Älskade slutet Detta är en av de bästa CoD i serien . Kollade du klart på eftertexterna och fick spela "Bonus uppdraget" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Kollade du klart på eftertexterna och fick spela "Bonus uppdraget" ? Eftertexterna kollade ja inte på eftersom ja gick ut och fikade. Men sen när ja kom tillbaks så tänkte ja WTF vad är detta för mission. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Jag tittade inte heller på efter texten utan avbröt men sedan kunde man spela extra uppdraget i Mission Select Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Får man bara ett bonus uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Får man bara ett bonus uppdrag? Tror det... Men man kanske får ett till när man tagit all "Intel datorer" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Efter att ha kört igenom ett par banor, så visar det sig att detta spel inte är lika roligt eller snyggt som jag trodde. Allt är så stelt, dina teammates är lika dumma i huvudet som vanligt. (Du står och skjuter fiender, sedan kommer det en teammate och kutar framför dig, du dödar honom och måste börja om.) Aja, får se om jag kör mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Tror det... Men man kanske får ett till när man tagit all "Intel datorer" Qué? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Qué? Ja du kan ju hämta bärbara datorer på banorna... Dom tillhör ju Intels armé... Intel datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 köpte cod 4 i dag och det äger alla spel som finns ute på xbox 360!! SP och MP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 (redigerad) Är MP kul?? Kan inte testa Mp konstigt nog... Redigerad 11 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 11 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2007 Är MP kul?? Kan inte testa Mp konstigt nog... skit kul jag har det på xbox 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts