emo Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Löppte spelet idag.. och tänkte spela lite online, då kommer det upp en ruta där det står "DOWNLOADING GAME SETTINGS" grejen är bara att den har varit där ett tag nu, undrar om någon som redan vet hur länge den kommer vara på. Edit: PS3 version Redigerad 9 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Nån som vill lira CoD 4 via hamachi nångång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Började lira för ett tag sen, ganska kul men lite stelt. Blir att lira 'hela' helgen - skitväder och inga läxor. Hoppas det inte är alltför kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Började lira för ett tag sen, ganska kul men lite stelt. CoD?! Stelt?! HAHAHAHAHAHA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) CoD?! Stelt?! HAHAHAHAHAHA!! 'Stelt' var nog inte rätt ord. Det kändes som att man inte fick någon riktig inblick i storyn och att man bara rusade igenom banorna. Fast jag har ju inte kört så långt heller. *edit* Stav. Redigerad 10 november, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Började lira för ett tag sen, ganska kul men lite stelt. Blir att lira 'hela' helgen - skitväder och inga läxor. Hoppas det inte är alltför kort. Oavsett om det är på riktigt eller ett spel så är inte krig stelt.. om det skulle vara stelt skulle fienderna komma fram och vilja skaka hand med dig innan du skjöt dem.. Redigerad 10 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Oavsett om det är på riktigt eller ett spel så är inte krig stelt.. om det skulle vara stelt skulle fienderna komma fram och vilja skaka hand med dig innan du skjöt dem.. Vad i krig skulle vara stelt? Förresten har KvaddadPadda rätt när jag tänker efter. Allt som händer i CoD SP är ju "uppgjort". Jag trodde mer han syftade på kontrollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Vad i krig skulle vara stelt? Jag quotar mig själv.... Oavsett om det är på riktigt eller ett spel så är inte krig stelt.. Tänk lite till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag gillade demon så jag ska nog köpa spelet snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Någon som har kommit dit när man jagar mannen i blå tracksiut, Zakhaev's Son.. hehe jag tänkte innan han skjöt sig själv att det var det huvudkaraktären i GTAIV gjorde innan han kom til Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Nu ska när ja skulle spela och ska ändra grafiken så får ja bara felmedelande från DirectX om nånting. Hur fixar ja det. Det är fullversionen ja har. Och ja hadde liknande problem i COD 4 Demot men ja hittar inte den som ja ändrade på. Samma för mig, installerade directx från cod4-skivan så löste det sej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Åhh i helsike vad detta spel var kul ... Har bara kommit till act 1 och det är super kul Men det roligaste uppdraget hittils är när man stormar båten... Fyfan vad kul det var!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Klarade precis ut spelet, ett riktigt bra lir. Det bästa CoD hittills måste jag säga. Intensivt hela vägen igenom och ett förbannat bra slut. Den del av spelet jag gillade mest var definitivt: Tillbaka-blicken med Captain Price när han och hans överordnade ska lönnmörda Zakhaev. Smyga fram stilla och försiktigt fram till hotellet och sedan vänta ut ett perfekt skott. Det är ett spelminne jag kommer minnas länge. Redigerad 10 november, 2007 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Jag quotar mig själv.... Oavsett om det är på riktigt eller ett spel så är inte krig stelt.. Tänk lite till Eh? Krig kan vara stel som fan. Tänker på skitspel såsom Hour of Victory och Day of Defeat där animationer, grafik och allt suger piss och är förbannat stelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Har ett problem OBS spoiler varning för de som inte är där ja är nu Den där sniper banan man är på när man ska gå med den där killen när man är där i chernobyl.När man får order av han att man sak lägga sej ner när gubbarna kommer och pansarvagnar eller vad det är. Och när man ska manövra gubbarna och hur ska ja manövra dom? Och han säger nåt att man ska inte göra snabba rörelser. Så ja fattar inte riktigt. Ja har testat bytit plats asså ligga på andra ställen men de kommer på han hela tiden. Så hur ska ja göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Om demot funkar bra utan lagg visst borde fullversionen också göra det då på samma inställningar? Beror ju helt på vilket hastighet du har på bredbandet. Redigerad 10 november, 2007 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Körde amerikanarna i dendär mellanösterstaden och efter att den där tomten har släppt atombomben är det slut med amerikanarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Körde amerikanarna i dendär mellanösterstaden och efter att den där tomten har släppt atombomben är det slut med amerikanarna då? Njao, efter ett tag så samarbetar både USMC och SAS, men jag tror att du då får spela som SAS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 Har ett problem OBS spoiler varning för de som inte är där ja är nu Den där sniper banan man är på när man ska gå med den där killen när man är där i chernobyl.När man får order av han att man sak lägga sej ner när gubbarna kommer och pansarvagnar eller vad det är. Och när man ska manövra gubbarna och hur ska ja manövra dom? Och han säger nåt att man ska inte göra snabba rörelser. Så ja fattar inte riktigt. Ja har testat bytit plats asså ligga på andra ställen men de kommer på han hela tiden. Så hur ska ja göra? Kräla dig bara undan en meter ifrån alla fiender... Du kan kräla fast dom är ca 3 meter ifrån dig och du blir inte upptäckt... Hade själv lite problem med det uppdraget... Försök och försök tills du klarar det, som sagt kräla bara ifrån alla fiender ca 3 meter så ser dom inte dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 10 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2007 (redigerad) Klarade precis ut spelet, ett riktigt bra lir. Det bästa CoD hittills måste jag säga. Intensivt hela vägen igenom och ett förbannat bra slut. Den del av spelet jag gillade mest var definitivt: Tillbaka-blicken med Captain Price när han och hans överordnade ska lönnmörda Zakhaev. Smyga fram stilla och försiktigt fram till hotellet och sedan vänta ut ett perfekt skott. Det är ett spelminne jag kommer minnas länge. Ord... mitt favorituppdrag också. Prövade du att skjuta hunden som stod och käkade på ett lik, om inte så gå tillbaka och gör det, lovar det är najs dem som stod och dumpade lik vid dammen i det uppdraget, lyckades ta ut två av dem med ett skott.. kändes fint Lätt bästa CoD hittills.. Gillade även när man skulle jaga Zakhaev's son, det tog i nerverna, blev fan lack när han blåste skallen av sig när vi fångat honom! Redigerad 10 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts