Jojje Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Okej jag har kollat igenom map list i Private Match på XBOX 360 och jag har kört alla banor förutom Shipment. Jag brukar köra Free-for-All, Team Deathmatch och Search and Destroy. Jag har kört alla banor i den där maplistan - förutom Shipment, hur kommer det sig? Hur kör man den, går det bara på Private Match? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Shipment dyker bara upp i Public om du kör Domination eller Team Tactical, om jag inte minns helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Shipment dyker bara upp i Public om du kör Domination eller Team Tactical, om jag inte minns helt fel. Fel, alla banor kan väll komma upp i alla spellägen? (Förutom 1on1 banorna då så klart) Jag brukar alltid köra (T)DM och spelar på den ofta, jobbigt med alla nade spammers Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clemenza Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Fel, alla banor kan väll komma upp i alla spellägen? (Förutom 1on1 banorna då så klart) Jag brukar alltid köra (T)DM och spelar på den ofta, jobbigt med alla nade spammers Är du säker? För jag har inget minne av detta på Xbox 360. Men jag kan såklart ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 Är du säker? För jag har inget minne av detta på Xbox 360. Men jag kan såklart ha fel. Vi får fråga Boomer. Han kanske vet. Han har ju spelat ganska mycket CoD 4. Det har iofs jag också men inte så att jag vet om alla map-rotations och allt sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2009 (redigerad) Spelar CoD4 ett par timmar om dan när jag är hemma, är rätt säker på det ^^ Spelar som sagt i princip alltid (T)DM och spelar då alla banor, och jag brukar hamna på shipment ofta EDIT: lol, blandade ihop Shipment med Wet Work XD Shipment får man väll bara 1on1? eller? Redigerad 19 februari, 2009 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2009 Shipment @ pc kan man ju vara typ 20+ på? Bara att ta fram machinegun och spraya konstant, alternativt slänga granater överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 tycker att shipment är en extremt tråkig bana, mest för att den är så liten. kommer alldrig glömma den fruktansvärda gången då jag körde domination(6 vs. 6) och hamnade på shipment.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 WOA! Klarade mile high club på veteran nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 WOA! Klarade mile high club på veteran nyss Grattis! För några månader så kom det ut lite statistik om hur många spel som var sålda, och hur många som spelat online etc. Då var det runt 28k pers (bara, i hela världen) som hade klarat Mile High Club på veteran och någon gång varit uppkopplad till xbox live så att informationen kunde skickas iväg. Jag var en av dom. Yay! Så det är inte allt för många som klarat det. Eftersom att Mile High Club i princip utspelar sig strax före / precis i början utav Modern Warfare 2, så undrar jag om det är någon typ utav indikation på att Modern Warfare 2 singelplayermässigt är mycket svårare än CoD 4. Jag menar. Det funkar ju. CoD 4 var väldigt svårt nu och då (på veteran) men Call Of Duty World at War är mycket svårare (på veteran). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Hejsan sitter och installerar detta nu för att peppa upp mig till MW2 och jag har alltid problem på den där banan där man ska krypa genom fältet där det kommer pansarvagnar och gubbar. Kryper oftast efter mina gubbar(länge sen ja körde det) så kanske har lite fel. Har testat alla möjliga knep att krypa men dom ser oftast mig så det blir då ställa upp och springa som fan oftast hinner man inge vart. Har även testat skjuta ner dom med snipern dock så blir det mission fail. Så kan ni förklara hur man ska krypa kommer inte ihåg hur ja gjorde sist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 hej. Ligg så still som möjligt och om du måste flytta dig så dom inte går på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 hej. Ligg så still som möjligt och om du måste flytta dig så dom inte går på dig. Jo det är det ja gör men problemet är att hur jag än flytta mig till höger eller vänster snett åt vänster ja whatever så ser dom mig alltid på nåt sätt. Kollar runt mig och ser en gräsplätt att gömma sig men vad gör dom jo dom ser mig har halva armén på mig. Har även testat gömma mig och låta armén passera men hjälper inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 16 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2009 Jo det är det ja gör men problemet är att hur jag än flytta mig till höger eller vänster snett åt vänster ja whatever så ser dom mig alltid på nåt sätt. Kollar runt mig och ser en gräsplätt att gömma sig men vad gör dom jo dom ser mig har halva armén på mig. Har även testat gömma mig och låta armén passera men hjälper inte. Lägg dig precis bakom din kramrat så klarar du dig nog ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 juli, 2009 Lägg dig precis bakom din kramrat så klarar du dig nog ganska bra. Ah får testa det när ja har kommit dit bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Körde lite online nu och detta är bästa score ja har haft på länge jag är fortfarande nybörjare men det går bättre och bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Körde lite online nu och detta är bästa score ja har haft på länge jag är fortfarande nybörjare men det går bättre och bättre. Spelar du på PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Spelar du på PC? Ser du väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Ser du väl? Tänkte ifall han körde på Xbox eller nått, folk verkar kunna screenshota det mesta dessa dagar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Spelar du på PC? Ja PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts