VickeX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 (redigerad) Ska nog igentligen inte vara så stort problem... Dock så måste cod 4 ha Pixel shader 2.0 kort för att kunna starta... Så ta reda på det och sedan kan du ju posta här Men du kan ju alltid prova no matter what Okej. Du skulle inte kunna ge mig lite information om vart man tar reda på det? Jag håller på att"köpa spelet på en trevlig internetbutik"nu, och det är därför jag undrar. Redigerad 12 maj, 2008 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Okej. Du skulle inte kunna ge mig lite information om vart man tar reda på det? Jag håller på att"köpa spelet på en trevlig internetbutik"nu, och det är därför jag undrar. Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Vad har du för grafikkort? Ja det är inte speciellt bra. Minimum Nvidia GeForce 6600 or ATI Radeon 9800 Pro Jag har för mig att mitt grafikkort är Nvidia GeForce 5600, eller någonting åt det hållet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2008 Det ska gå CoD 4 kräver 2.0 och Nvidia Geforce 5600 har det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Det ska gå CoD 4 kräver 2.0 och Nvidia Geforce 5600 har det Det är väl antagligen inte bara Pixel Shader 2.0 som har betydelse om man kan lira spelet med det grafikkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Det är väl antagligen inte bara Pixel Shader 2.0 som har betydelse om man kan lira spelet med det grafikkortet. Det skulle inte jag heller tro. Men vi får väl se om det funkar. Det gör inte speciellt mycket om det inte fungerar. Det är ju bara att slänga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 13 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2008 Det är väl antagligen inte bara Pixel Shader 2.0 som har betydelse om man kan lira spelet med det grafikkortet. Det skulle inte jag heller tro. Men vi får väl se om det funkar. Det gör inte speciellt mycket om det inte fungerar. Det är ju bara att slänga det. Nej det var inte så jag menade det... För att CoD 4 ska klara av att starta så krävs minst Pixel Shader 2.0, sedan finns det ju fler saker som har betydelse men detta är det vanligaste som gör att spel tex inte startar PGA grafikkort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 CoD4 <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 CoD4 <3 Snygg score, vi borde lira någongång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2008 Snygg score, vi borde lira någongång! Sure! Har jag dig på msn? Tror de, vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2008 Har börjat lira igen nu, går riktigt segt. Folk har blivit bättre och ja, jag har tappat stinget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Har börjat lira igen nu, går riktigt segt. Folk har blivit bättre och ja, jag har tappat stinget. Tror att det är dags för mig att köpa spelet till PC nu. Kanske finns värdiga motståndare nu när folk har fått träna ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Tror att det är dags för mig att köpa spelet till PC nu. Kanske finns värdiga motståndare nu när folk har fått träna ett tag. Jodu Nog allt finns det bra spelare nu... Har själv inte spelat på länge och man märker att det är lite skillnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 30 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2008 Försökta spela cod igår och fy vad man har blivit dålig, jag tror att WoW gör så att jag är så dålig. 15-21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 (redigerad) OMG OMG OMG !!! Äntligen! "According to the blog of Infinity Ward Community Manager Robert "fourzerotwo" Bowling, the latest Call of Duty 4 instalment is getting a patch next week with a multiplayer map pack. The Variety Map Pack will be published on 5th of June and thanks to nVidia's sponsorhip deal, it will be completely free for PC users. If Robert's written words are true, nVidia has some more suprises in store for us besides the map pack launch. The map pack itself will include four maps that have the follwing names: broadcast, chinatown, killhouse, and creek. Broadcast is some sort of huge TV studio and you can move outside of it aswell. Well, chinatown is just simply a block from chinatown. Killhouse is a warehouse and it reminds me the training course the trainees used in S.W.A.T. movie. And creek is a completely different map from the four as it's almost completely outdoors with grass, water fountains and cave mines. Besides the support for the map pack, the upcoming 1.6 patch includes just some small additional features and bug fixes. And if the CoD4TV is included, they sure aren't advertising it too much." <3333333 I FUCKING LOVE NVIDIA! Redigerad 31 maj, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Gratis... Just not fair. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Gratis... Just not fair. Bah, sluta gnäll. Ni fick packet en bra bit före oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Bah, sluta gnäll. Ni fick packet en bra bit före oss! Vi fick ingenting. Vi var tvungen att köpa det. Jag har inte köpt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 Vi fick ingenting. Vi var tvungen att köpa det. Jag har inte köpt det. Det är jag fullt medveten om. Ursäkta om jag gjorde mig otydlig. Saken var att alla Xbox-spelare fick möjligheten att köpa paketet en bra bit innan PC-spelarna, därför tycker jag det blir rättvist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2008 UNDERBART!!!! NYA MÖJLIGHETER!!! otroligt grymt... plus några banor att hitta fler glitches på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts