Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Själv har man ju klarat det på VETERAN. :angry:

Trodde faktiskt aldrig att jag skulle göra det, men jag kände att jag ville försöka. Och så vipps, så hade jag alla acheivments man kunde få. :)

Hur fan klarar man TV huset, det är sjukt mycket folk där inne och det blir bara fler och fler

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur fan klarar man TV huset, det är sjukt mycket folk där inne och det blir bara fler och fler

Döda lite random, försök få bort RPG i övre våningen.

Spring sedan rakt över till de små rummen och plöj genom den vägen tills alla fiender är borta.

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hade själv svårt med den... Tog shotgun och sprang allt vad jag hade igenom banan och sköt allt som var i min väg!!

Den strategin funkar på lätta nivåer, inte svåra. När jag lyckats bäst på den banan har jag sprungit direkt till det lilla båset på andra sidan rummet till höger. Stått där hela tiden och bara gått fram och plockat några i taget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den strategin funkar på lätta nivåer, inte svåra. När jag lyckats bäst på den banan har jag sprungit direkt till det lilla båset på andra sidan rummet till höger. Stått där hela tiden och bara gått fram och plockat några i taget.

Funkade för mig iallfall... Tog mig typ 1 timma för att klara det på det sättet men ändå :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funkade för mig iallfall... Tog mig typ 1 timma för att klara det på det sättet men ändå <_<

Ärs. Jag gick in i rummet och svängde höger på direkten, för att sedan lubba till den öppna dörren rakt fram (när man svängt höger från den första dörren, där man kommer in). Dit in hinner man lubba innan det kommer fiender, sen tittar man ut och skjuter dom som kommer från den andra dörren (öppning egentligen, det är ingen dörr (dit man ska sen, in i en stor dörr). Sen ska du kunna springa in dit och vänta tills dina polare dödat alla. ^_^

Edit: Har ett nytt rekord nu. Fem kills med en granat. Det var hela laget. :unsure:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...