SilentViper Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 när kommer det här ut??? snart eller? 2007-11-04 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 2007-11-04 Fett nice!!! om 13 dagar då alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Hahaha Vladimir Putin Gör en game review Vladimir Putin's Game Review Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 (redigerad) någon som planerar att köpa imorrn? Redigerad 8 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 någon som planerar att köpa imorrn? Har det redan så... Nä. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 Har det redan så... Nä. Fell of a truck huh?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 8 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2007 någon som planerar att köpa imorrn? Nja, jag läste i en recension att det är ganska kort så... I think I'll pass... Jag planerar dock att spela igenom originalspelet+expansionen en gång till - det är grejer det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Fell of a truck huh?! Yes. Lajnux stog ute på vägen med sin randiga kostym han köpt på Dressman för 1999kr med en gammal hederlig Thompson och tvingade lastbilschaffören att kasta av ett ex av CoD4. On-T: Ska köpa det någon gång efter jul, till 360. Multiplayer var guld i CoD4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Nu ska när ja skulle spela och ska ändra grafiken så får ja bara felmedelande från DirectX om nånting. Hur fixar ja det. Det är fullversionen ja har. Och ja hadde liknande problem i COD 4 Demot men ja hittar inte den som ja ändrade på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) Jag längtar som en räv till får!!! Jag vill ha detta spel... Har lite dåligt med pengar nu, nån som vill ge en tidig jul klapp? Redigerad 9 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag längtar som en räv till får!!! Jag vill ha detta spel... Har lite dåligt med pengar nu, nån som vill ge en tidig jul klapp? *klappar dig och hälsar Trevlig Jul* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Jag längtar som en räv till får!!! Jag vill ha detta spel... Har lite dåligt med pengar nu, nån som vill ge en tidig jul klapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 *klappar dig och hälsar Trevlig Jul* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 *klappar dig och hälsar Trevlig Jul* Kan du klappa med ett COD 4 spel som du sedan ger mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Slow motion-fusket man får efter att ha hittat 20 intel är asballt! Underbart spel, ska nog köpa det för att få tillgång till multiplayer, och för att stödja utvecklarna med en peng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Slow motion-fusket man får efter att ha hittat 20 intel är asballt! Underbart spel, ska nog köpa det för att få tillgång till multiplayer, och för att stödja utvecklarna med en peng. HA!!! EN TILL SOM INTE KÖPT DET!!! Trodde jag skulle vara ensam sen neee men jag ska köpa det när jag får pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) när kommer det här ut??? snart eller? Det kom ut i Europa idag, Oceanien 7 november och USA 6 november. EDIT: Såg också att Captain Price från Call of Duty 2 kommer med! EPIC WIN!! Jag ska "få spelet av mormor i födelsedagspresent." Redigerad 9 november, 2007 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 (redigerad) någon som planerar att köpa imorrn? Nä, gillade inte demot alltför mycket. Framförallt är spelet alldeles för mycket arkad för min smak, men det finns andra saker som får mig att dra ned på omdömet. För det första tycker jag designen är lite konstig ibland; man kan ha en position under tio minuter och skjuta på fi utan att det händer något, det kommer bara fler. Men om man springer fram två ynka meter "triggas" ens kamrater (av ett skript som aktiverades av att spelaren rörde sig dit han gjorde) och stormar fi, som då försvinner en efter en. Känns inte speciellt logiskt. Överhuvudtaget känns spelet lite väl skriptat, men det har ju CoD alltid varit, så... Redigerad 9 november, 2007 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Tankar demot och köper det förmodligen någon gång snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W@ll@ Skrivet 9 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2007 Om demot funkar bra utan lagg visst borde fullversionen också göra det då på samma inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts