kattälskaren Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 (redigerad) Jag hatar Wet Work! Bog är min favorit, sen så jag gillar de flesta banor mer eller mindre. Redigerad 17 april, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag hatar Shipment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag hatar Shipment. Jag tycker Shipment är ganska rolig på free for all och kanske TT. Beror på hur man känner sig. Ibland är det kul och ibland är den skitdryg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Spela Shipment med 54 spelare FFA då jävlar är det kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag lirade FFA på Shipment igår. Jävligt sköj. Kom in efter halva matchen och började äga alla. Låg i topp med 10-15 kills tills det började lagga för alla spelare förutom en. Det slutade med 62/50 och en tredjeplats för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Jag lirade FFA på Shipment igår. Jävligt sköj. Kom in efter halva matchen och började äga alla. Låg i topp med 10-15 kills tills det började lagga för alla spelare förutom en. Det slutade med 62/50 och en tredjeplats för mig. Låter troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Låter troligt. Sure. Men det är helt sant. Ping-ikonerna på 360 består av fyra streck. 1 rött, 2 gula, 3 ljusgröna och 4 mörkgröna. Desto grönare desto bättre ping. Alla förutom en hade ett rött streck, han hade 4 gröna. Alla skrek "Gaah" och vi spelade med det ootroliga lagget i kanske en och en halv minut innan det vart "host ended game". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 april, 2008 Låter troligt. Det är ju bra att du tror det, för så blir det ibland när hosten startar random torrentprogram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Älskar Shipment får nästan alltid bra score där. Wet Work, usch fy fan. De skulle kunna börja tillägga några nya perks tycker jag, så hitta på era egna perks och skriv dem hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Spela Shipment med 54 spelare FFA då jävlar är det kul Sugigaste banan och spela med så många players? Joe Doe just dropped a living granade due to Matyrdom. You Die. Joe Doe just dropped a living granade due to Matyrdom. You Die. Joe Doe just dropped a living granade due to Matyrdom. You Die. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 (redigerad) Älskar Shipment får nästan alltid bra score där. Wet Work, usch fy fan. De skulle kunna börja tillägga några nya perks tycker jag, så hitta på era egna perks och skriv dem hit. Jag skulle vilja att dom lade dit s nya perks och en attachment som används såhär: None Mover: När du ligger i gräset som sniper så rör du dig hela tiden, vilket avslöjar din position!! Attachment NR.2: Lägga dit en till attachment som typ Ljuddämpare och Granatkastare m.m... (Disables Perk Green) LJUDDÄMPARE PÅ SNIPER!!!!11 detta är vad jag mest vill ha av allt! Fasiken bränner av ett skott i gräset och vips är man avslöjad! Hatar det... EDIT: @ Xazzi: Men då sätter man på martyrdome själv Redigerad 18 april, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 None Mover: När du ligger i gräset som sniper så rör du dig hela tiden, vilket avslöjar din position!! Attachment NR.2: Lägga dit en till attachment som typ Ljuddämpare och Granatkastare m.m... (Disables Perk Green) LJUDDÄMPARE PÅ SNIPER!!!!11 detta är vad jag mest vill ha av allt! Fasiken bränner av ett skott i gräset och vips är man avslöjad! Hatar det... Det skulle bli alldeles för många campare och inte nog med det, man skulle inte kunna se/höra dom. Pointless. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 EDIT: @ Xazzi: Men då sätter man på martyrdome själv Haha, Autoplay då! Kan va AFK och fortfarande ligga etta på score. YEY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Det skulle bli alldeles för många campare och inte nog med det, man skulle inte kunna se/höra dom. Pointless. Är det inte det banor som Overgrown och Bloc är till för?????? Haha, Autoplay då! Kan va AFK och fortfarande ligga etta på score. YEY! Hehe... Ja man skulle ju kunna få kills iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Är det inte det banor som Overgrown och Bloc är till för??? Man ska kunna hitta varandra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Man ska kunna hitta varandra också. Leta efter vart skotten kommer ifrån... Inte så svårt, gör själv det när man har smoke i ansiktet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 april, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Leta efter vart skotten kommer ifrån... Inte så svårt, gör själv det när man har smoke i ansiktet Hur ska det gå till när dom har silencers? Har du ens testat att spela med en silencer/sett någon spela med silencer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Hur ska det gå till när dom har silencers? Har du ens testat att spela med en silencer/sett någon spela med silencer? Tror Joe spelar mer på servers där folk skjuter direkt när dom spawnar utan att ens sikta. tex shipment FFA 50/50 online. Inget strategist alltså. Har förövrigt silencer på alla mina vapen förutom snipern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Hur ska det gå till när dom har silencers? Har du ens testat att spela med en silencer/sett någon spela med silencer? Ehhh, spelar nästan bara med silencer och ja man ser skotten... Plus att varje gång man blir dödad av någon så vänder sig ens syn mot spelaren som dödade dig... Det verkar inte som du har spelat cod 4 så mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 18 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2008 Om man är innom ca 10 meter ser man ju namnet i gräset om man siktar i närheten. DET är dåligt. har fått otaliga kills av detta när jag sett motståndarens namn . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts