Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fick det vänstra meddelandet först, så jag laddade ner och uppdaterade Punkbuster manuellt.

Men då började det höre meddelandet dyka upp.

Vad innebär det, vad ska man göra för att kunna spela?

Vad är "Packetflow"??? O.o

http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe

Fixade mitt problem :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cod 4 är skitkul, bra att man går upp i rank när man kör multiplayer.

Fick 15 kill streak idag :)

Ja, för du går inte upp i rank när du kör singelplayer... =/

Najjs, 14 till så slår du mitt rekord med 1! :D

Kör Pipline, sätt Clamore nere till vänster vid källardörren och en i dörren där uppe i den lilla hyddan.

Sen står du där och tryger som en nörd och skjuter ner alla som komemr framför dig samt till vänster om dig. Skulel någon försöka smyga sig på dig genom källargången har du clamorn som varnar dig. Även om den inte dödar honom så smäller den coh du blir varnad. :D

Edit: Problemet fixat btw.

Det är connection problem. Tydligen fler som råkat ut för det. Om ni får problemet, starta om datorn, det brukar hjälpa.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bestämt mig för att äntligen köpa spelet efter att ha spelat på mindre legala serverar ett tag. Har tröttnat på att man inte kan bestämma bana/gamemode själv (antar att man kan det om man köper det?), men var kan man fåtag på det billigast? Steam säljer det för 69.90 dollar = 423,73 kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har bestämt mig för att äntligen köpa spelet efter att ha spelat på mindre legala serverar ett tag. Har tröttnat på att man inte kan bestämma bana/gamemode själv (antar att man kan det om man köper det?), men var kan man fåtag på det billigast? Steam säljer det för 69.90 dollar = 423,73 kr.

Game, 399 tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, för du går inte upp i rank när du kör singelplayer... =/

Najjs, 14 till så slår du mitt rekord med 1! :D

Kör Pipline, sätt Clamore nere till vänster vid källardörren och en i dörren där uppe i den lilla hyddan.

Sen står du där och tryger som en nörd och skjuter ner alla som komemr framför dig samt till vänster om dig. Skulel någon försöka smyga sig på dig genom källargången har du clamorn som varnar dig. Även om den inte dödar honom så smäller den coh du blir varnad. :D

Edit: Problemet fixat btw.

Det är connection problem. Tydligen fler som råkat ut för det. Om ni får problemet, starta om datorn, det brukar hjälpa.

Hehe då har du en bra väg till mig :) hela 49 kill streak :(

För att får det tog jag M4 med Red dot sight, Bandolier, UAV Jammer och Dead silence... Var på Overgrown (Spetsnaz) Var uppe på vinden och var aktiv med att byta till pistolen och akta er för granater och sådant!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De nya banorna har släppts till konsoll nu va, är de bra?

Ja, de släpptes den fjärde April. Kan dock inte säga om dom är bra eller ej, då jag inte testat dom. Om jag skulle få 800msp så skulle jag garanterat ladda ner dom, men det får jag ju inte. Så jag får skita i dom helt enkelt. Tills jag får råd med dom. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Microsoftpoints. Valutan på XBL (Xbox Live).

Aha, jag antar att vi med PC får betala med riktiga pengar när det kommer.. :D (om det kommer?)

Edit: Aja, blev från webhallen för 449. Kommer väl på fredag om jag har tur. :)

Edit 2: Har tittat på lite fragfilmer och har sett att många duktiga spelare kör med ironsight och skippar allt som har med silencer/granatkastare/reddotsight att göra.

Min fråga blir då - Vilka perks tycker ni är bäst och varför? När är de extra bra? På vilka banor?

Redigerad av Saleen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...