VenoM Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 (redigerad) Är du trög eller? Han säger ju att han laddade ner ett demo. Demot är väl gratis. Men jag trodde väl att han syftade på Deamon tooooooooools.... Redigerad 22 mars, 2008 av SAvenom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Men jag trodde väl att han syftade på Deamon tooooooooools.... Vad är det som är wares med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Men jag trodde väl att han syftade på Deamon tooooooooools.... Inget olagligt med Daemon Tools. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Inget olagligt med Daemon Tools. Jaja, men när det finns spel med, samt ordet ladda ner, så kopplade jag det till Daemon Tools... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Vi hade en riktigt grym träning förut med klanen... Gud vad jag älskar när vi är så många som snackar och spelar tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Efter att ha läst igenom tråden som Pixxiegnom länkade till så tror jag att lösningen är att köpa ett nytt grafikkort. Är det nån som kan bekfäfta detta? För isåfall är det bara att börja spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Efter att ha läst igenom tråden som Pixxiegnom länkade till så tror jag att lösningen är att köpa ett nytt grafikkort. Är det nån som kan bekfäfta detta? För isåfall är det bara att börja spara. Om det nu skulle vara så behöver du ju inte köpa det dyraste som finns. Vad har du för komponenter i din dator idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Om det nu skulle vara så behöver du ju inte köpa det dyraste som finns. Vad har du för komponenter i din dator idag? Hur ser man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Hur ser man det? Well. Märkesdator ey? Använd programmet Everest från Lavalys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yo.yo Skrivet 22 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2008 Well. Märkesdator ey? Använd programmet Everest från Lavalys. Okej...tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Releasedatumet ställt för den nya map paketet är den 24 april, kommer att innehålla mapsen Creek, Broadcast, Killhouse och Chinatown och kommer att kosta 10 USD, sen kan ni ju räkna på en ungefär vad det kan kosta här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Releasedatumet ställt för den nya map paketet är den 24 april, kommer att innehålla mapsen Creek, Broadcast, Killhouse och Chinatown och kommer att kosta 10 USD, sen kan ni ju räkna på en ungefär vad det kan kosta här. Hehe lätt köpt! Fasiken börjar nästan tröttna på dom här banorna som vi har nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) Hehe lätt köpt! Fasiken börjar nästan tröttna på dom här banorna som vi har nu! Det blir nog ett köp för mig med. ska även köpa spelet till PC när jag nått prestige 10 konsollversionen Redigerad 29 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Call of Duty 4 Final på DH Skellefteå alldelles strax. http://dreamarena.lan.nu/feed.php Bara att ladda ner Rayvgrejjen som man behöver för att streama sen glo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Dom nya mapsen..NEXT WEEK!!!! på 360. 10 april. Kan ta upp till 2-3 veckor för PS3. PC ryktas att det kommer till. Paketet innehåller 4 maps och kommer kosta 800 MSP. På PS3 kostar det 10 dollar. Bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Dom nya mapsen..NEXT WEEK!!!! på 360. 10 april. Kan ta upp till 2-3 veckor för PS3. PC ryktas att det kommer till. Paketet innehåller 4 maps och kommer kosta 800 MSP. På PS3 kostar det 10 dollar. Bilder Inget aprilskämt att dom kommer så snart då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 hmm I dunno but i dont hope sooo. Men vi får ju veta next week. Tror iaf inte att det är det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2008 Det är inte "Rykte" om att patchen och banorna ska släppas till PC utan det är officielt! Iallafall vet jag ej om det kommer släppas på samma datum dock. Det är inte "Rykte" om att patchen och banorna ska släppas till PC utan det är officielt! Iallafall vet jag ej om det kommer släppas på samma datum dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 Mapsen har ju ffs kommit nu! 24 April -> 10 April -> 4 April. Skulle ladda ner skiten nu men jag har ju inga MSP. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 360 owners keen for Call of Duty 4's upcoming map pack are up to their wahzoos in information. Release dates, pricing, the works. But PS3 and PC owners? They're in the dark. No longer! Infinity Ward's Robert Bowling has posted on his PR blog that the PS3 map pack should be ready "approximately" 21 days after the 360 pack's release (ie April 24). PC users, you'll have to make do with this: "Right now plans for the PC version are unannounced but we are working to bring PC users the same content in the future, however logistics are being worked out on how to make that happen." Let's hope "logistics" doesn't mean some way of making PC owners pay for it, because that dog just ain't gonna hunt. Hoppas detta är falskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts