Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt.

Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets.

Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt.

Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt.

Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets.

Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt.

Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets.

jag vill helst ha crackade för kännslan lixom :)

Jag är bannad från ett flertal servrar fast jag inte gjort något dumt. På vissa andra står det bara att jag är disconected efter att jag kommit in på servern och laddat barnan...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt.

Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets.

Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt.

Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets.

Tyvärr så har min gamla klan lagt ner PGA kostnaden att driva alla servrar... Jag har inte en server men hittade en crackad server som är S&D dock vet jag ej om det är HD har inte testat än men om det är okej för er så tar vi denna 212.178.115.174:28961 klockan 20:00...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyvärr så har min gamla klan lagt ner PGA kostnaden att driva alla servrar... Jag har inte en server men hittade en crackad server som är S&D dock vet jag ej om det är HD har inte testat än men om det är okej för er så tar vi denna 212.178.115.174:28961 klockan 20:00...

jag gillar inet S&D men det får gå då, det går alltid balle med S&D.

jag är typ 1000 ggr bättre på allt annat än S&D

Ska kolla om jag kommer in på den servern...

Det var mycket till crack, keykode in use...

Edit: Svikare, har väntat i 20 min och ingen har kommit...

Redigerad av kobbe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag gillar inet S&D men det får gå då, det går alltid balle med S&D.

jag är typ 1000 ggr bättre på allt annat än S&D

Ska kolla om jag kommer in på den servern...

Det var mycket till crack, keykode in use...

Edit: Svikare, har väntat i 20 min och ingen har kommit...

Ledsen att jag inte kunde komma... Gjorde en annan sak, lägg till mig på MSN (finns i min profil) så kan vi lira en annan gång...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad jag önskar att man kunde ha silencer på snipern i MP som man har i SP, skulle vara mysigt

Skulle man ju aldrig kunna bli hittad. :)

--

Har lånat CoD4 av en polare men fick inte låna hans serialkod så någon som är sugen på att köra crackade ikväll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Delen med Cod4 inslaget va roligt :)

Jupp.

@ Ja, smuts!: Jag är med i en klan. :D

WGGG - We Get Girls Going.

tbydppufjqnr.png

Jobbar på en hemsida men vi får väl se. Det är mäst på skoj. Försökt få några att joina och några (bara två, exklusive Boomer som är co-founder) har gjort det. Men än så länge är vi ganska... Oseriösa.

Xbox 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D guess i walked in to that one.

Du vet att man kan ducka och krypa i CoD 4 också va? :)

Kan föresten tillägga att updaten till Xbox 360 är grymt skön. Underbart (och bra) att få följa efter en granat när den kastas, så man vet hur granaten kastades om man helt plötsligt blir sprängd i småbitar. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan föresten tillägga att updaten till Xbox 360 är grymt skön. Underbart (och bra) att få följa efter en granat när den kastas, så man vet hur granaten kastades om man helt plötsligt blir sprängd i småbitar. :)

Hur menar du med följa efter, en kameravinkel när granaten flyger eller vad ?! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...