Lajnux Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt. Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets. Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt. Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt. Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets. Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt. Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets. jag vill helst ha crackade för kännslan lixom Jag är bannad från ett flertal servrar fast jag inte gjort något dumt. På vissa andra står det bara att jag är disconected efter att jag kommit in på servern och laddat barnan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt. Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets. Det fungerar för mig också. Hur många är det som kör på crackade servrar? Om det nu bara är Duden och han inte kan vara med så skulle vi ju kanske kunna låna eran server Joe Dirt. Jag skulle helst vilja spela Hardcore SaD. Då slipper jag bygga om mina sets. Tyvärr så har min gamla klan lagt ner PGA kostnaden att driva alla servrar... Jag har inte en server men hittade en crackad server som är S&D dock vet jag ej om det är HD har inte testat än men om det är okej för er så tar vi denna 212.178.115.174:28961 klockan 20:00... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 (redigerad) Tyvärr så har min gamla klan lagt ner PGA kostnaden att driva alla servrar... Jag har inte en server men hittade en crackad server som är S&D dock vet jag ej om det är HD har inte testat än men om det är okej för er så tar vi denna 212.178.115.174:28961 klockan 20:00... jag gillar inet S&D men det får gå då, det går alltid balle med S&D. jag är typ 1000 ggr bättre på allt annat än S&D Ska kolla om jag kommer in på den servern... Det var mycket till crack, keykode in use... Edit: Svikare, har väntat i 20 min och ingen har kommit... Redigerad 8 mars, 2008 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 jag gillar inet S&D men det får gå då, det går alltid balle med S&D. jag är typ 1000 ggr bättre på allt annat än S&D Ska kolla om jag kommer in på den servern... Det var mycket till crack, keykode in use... Edit: Svikare, har väntat i 20 min och ingen har kommit... Ledsen att jag inte kunde komma... Gjorde en annan sak, lägg till mig på MSN (finns i min profil) så kan vi lira en annan gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Fan vad jag önskar att man kunde ha silencer på snipern i MP som man har i SP, skulle vara mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Fan vad jag önskar att man kunde ha silencer på snipern i MP som man har i SP, skulle vara mysigt Skulle man ju aldrig kunna bli hittad. -- Har lånat CoD4 av en polare men fick inte låna hans serialkod så någon som är sugen på att köra crackade ikväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Skulle man ju aldrig kunna bli hittad. -- Har lånat CoD4 av en polare men fick inte låna hans serialkod så någon som är sugen på att köra crackade ikväll? Skön polare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Skön polare Vadå hurdå? Bakifrån eller? CoD 4 är huvudämnet i nya avsnittet av Pure Pwnage som förövrigt är en grym web-serie. Click and watch... If you like, watch the serie from the start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag har en liten snabb fråga till er... Är ni med i en klan? isåfall kan ni säga namnet och om de har en hemsida så lägg dit den här... Själv har jag precis lämnat ESW och söker till IDS... www.HQdelta.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Vadå hurdå? Bakifrån eller? CoD 4 är huvudämnet i nya avsnittet av Pure Pwnage som förövrigt är en grym web-serie. Click and watch... If you like, watch the serie from the start. Delen med Cod4 inslaget va roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Delen med Cod4 inslaget va roligt Jupp. @ Ja, smuts!: Jag är med i en klan. WGGG - We Get Girls Going. Jobbar på en hemsida men vi får väl se. Det är mäst på skoj. Försökt få några att joina och några (bara två, exklusive Boomer som är co-founder) har gjort det. Men än så länge är vi ganska... Oseriösa. Xbox 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Jag har snart köpt ( ) CoD4 och då kan jag vara med på crackade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 (redigerad) WGGG - Worlds Gay'est Gamer Gang Redigerad 9 mars, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Coolt klannamn ni har. Är du bög irl också? Fast ni har samma klantagg som oss. Copycats. WGGG - We Get Girls Going var först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Coolt klannamn ni har. Är du bög irl också? Fast ni har samma klantagg som oss. Copycats. WGGG - We Get Girls Going var först. guess i walked in to that one. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 guess i walked in to that one. Du vet att man kan ducka och krypa i CoD 4 också va? Kan föresten tillägga att updaten till Xbox 360 är grymt skön. Underbart (och bra) att få följa efter en granat när den kastas, så man vet hur granaten kastades om man helt plötsligt blir sprängd i småbitar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Kan föresten tillägga att updaten till Xbox 360 är grymt skön. Underbart (och bra) att få följa efter en granat när den kastas, så man vet hur granaten kastades om man helt plötsligt blir sprängd i småbitar. Hur menar du med följa efter, en kameravinkel när granaten flyger eller vad ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Hur menar du med följa efter, en kameravinkel när granaten flyger eller vad ?! Kill-cam-updejtsän: [youtube-old]1Tt9Q9t8Wu8[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 9 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2008 Kill-cam-updejtsän: [youtube-old]1Tt9Q9t8Wu8[/youtube-old] Fan va najsigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts