Lajnux Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har nyligen tagit LVL 55 på 360. Men kan ej spela mer på den PGA Ring Of Death Men kan fortsätta lira på PC LVL 26. Men jag har bara ett litet problem. Alla saker e typ svarta. Dom sakerna som inte tillhör själva mappen såsom gubbarna och stenar m.m Skulle vilja ha hjälp med det plz Och det vore snällt om någon kunde fixa drivrutiner till mitt ljudkort SB X-Fi Audio [bCE0] Har redan prövat på www.crative.com och ingen framgång. Har win XP. Men fick till Vista. Sökte på XP. Angående dom svarta texturerna kanske du borde kolla runt lite på det officiella Cod4 forumet. Tror att det finns någon lösning där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Såsom jag har fått det till (läst på CoD 4 HQ) så är det en grafik bugg... Det som kan hjälpa är att installera om spelet, om inte det fungerar så kolla om du har dom senaste drivrutinerna och om inte det löser problemet så installera om DirectX... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Såsom jag har fått det till (läst på CoD 4 HQ) så är det en grafik bugg... Det som kan hjälpa är att installera om spelet, om inte det fungerar så kolla om du har dom senaste drivrutinerna och om inte det löser problemet så installera om DirectX... Har redan instalerat om spelet en massa gånger och instalerat DirektX flera gånger oxå. Har ej dom senaste ljudkorts drivrutinerna tror ja. Misstänker att det kanske e det som ställer till det. Men kan inte hitta dom rätt inst och ja jag har redan letat på deras hemsida men får bara fel. Drivrutinerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 En fråga: Om man formaterar sin dator, elelr avinstallerar cod4 så försvinner ens statts på multiplayer. Man får alltså börja på level 1 igen om man installerar om det. (fakta, info på steam´s sida) Stattsen ligger alltså på ens hårddisk. Frågan är då: Kan man inte få filen av en som är på maxlevel och själv börja på max? Eller då blir det kanske så att man måste spela på hans profil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Jag prövade så när ja skulle ominstalera spelet. Alltså jag sparade min save fil i nån mapp sen så installerade jag spelet igen och så la jag in profilen. Den hittades men lvl resetades för datorn hittade inte sina stats eller något sånt. Så tyvär så går det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 Men lägger man det rätt så skall man kunna behålla sin level, enligt steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Men lägger man det rätt så skall man kunna behålla sin level, enligt steam. Ok men jag kör inte med steam verisionen utan jag använder den vanliga. Alltså den som man köper i en affär. Men det ska nog inte vara någon skillnad eller? Redigerad 4 mars, 2008 av Alftakillen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2008 (redigerad) Spara din Players C:\Program\Activision\Call of duty 4 Modern Warfare\ (HELA Players mappen) Sedan installerar du om spelet och lägger in Players i C:\Program\Activision\Call of duty 4 Modern Warfare\ så fungerar det Hehe svårare än så är det inte... *Address fältet kan vara ändrat Antingen av dina inställningar eller steam* Redigerad 4 mars, 2008 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hur går det med lirandet Vice? Jag spelar gärna med forumiter nån dag ifall ni kan tänka er en crackad server (ingen skillnad på dessa förutom att omoraliska pirater som jag också kan spela online). Någon gång i helgen? Någon av dessa? http://www.epcgaming.com/epcgaming_v2/servers2.php?gameid=16 Vi kan ju välja en server med 0 spelare i. Min gubbe heter cLOUDDEAD btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Hur går det med lirandet Vice? Jag spelar gärna med forumiter nån dag ifall ni kan tänka er en crackad server (ingen skillnad på dessa förutom att omoraliska pirater som jag också kan spela online). Någon gång i helgen? Någon av dessa? http://www.epcgaming.com/epcgaming_v2/servers2.php?gameid=16 Vi kan ju välja en server med 0 spelare i. Min gubbe heter cLOUDDEAD btw. ifall vice säger till mig om jag är online på MSN så är jag också med. jag heter hans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Im in!!! Skulle vara skit kul att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Jag är på jag också. Vi kanske borde sätta upp en tid och datum då alla är lediga? Vi blir ju ett par stycken iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Spelade min första Hardcore Team Deathmatch idag. Fy satan vad alla prestigare som spelar det suger. Ägde ut alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 Spelade min första Hardcore Team Deathmatch idag. Fy satan vad alla prestigare som spelar det suger. Ägde ut alla. I'm a witness! Sannerligen. Boomer hade 22 kills och... Ja vad var det? 6-7-8 deaths? Den näst bästa tror jag hade 15-16 kills och nästan lika många deaths. För mig gick det sämre än normalt, fast än det började gå bättre på slutet. Tror jag hade runt 9 kills och 13 deaths. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2008 (redigerad) Hur går det med lirandet Vice? Det går sjukt bra!!! Så j*vla ball spel! Jag är redan på level 22!!! Överskoj! Ett av de bästa spelen jag spelat! Hade varit jätte skoj att spela med er. Jag spelar på nån dansk server, hittar ingen svensk!? Skulle kontakta lajnux men har varit för upptagen med att levla. Imorgon, vad sägs om det?! Bara säg när så är jag lätt på! Redigerad 7 mars, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Det går sjukt bra!!! Så j*vla ball spel! Jag är redan på level 22!!! Överskoj! Ett av de bästa spelen jag spelat! Hade varit jätte skoj att spela med er. Jag spelar på nån dansk server, hittar ingen svensk!? Skulle kontakta lajnux men har varit för upptagen med att levla. Imorgon, vad sägs om det?! Bara säg när så är jag lätt på! då får det bli lite mer mot kvällen men sure Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Vad jag vet är jag ledig hela dagen imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 Jag är upptagen ikväll men till 1700 sådär funkar, eller imorgon vore bäst för mig. Kul att höra Vice! Jag tror att jag är lvl 44. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 jag tycker vi säger idag kl 20 00 ? Då måste man byta till fegvapenen så ni dör lätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2008 20:00 går för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts