Boomer Skrivet 25 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 (redigerad) DRSTUPID SAVES THE DAY AGAIN! Men han vill ju ändå kunna låta sina polare spela det på deras datorer. Redigerad 25 februari, 2008 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Men han vill ju ändå kunna låta sina polare spela det på deras datorer. Det kan han inte göra med sitt butiksköpa Orange Box i vilket fall... Annars kan man ju alltid ge skivan till sin kompis och låta dom installera det den vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Fyfan -,- Var tvungen att formatera om datorn i helgen........= Min lvl 38~ "gubbe" borta. Lite kasst börja om igen :S ..........Något jag kan göra åt detta? Ladda ner ngn sparfil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2008 Fyfan -,- Var tvungen att formatera om datorn i helgen........= Min lvl 38~ "gubbe" borta. Lite kasst börja om igen :S ..........Något jag kan göra åt detta? Ladda ner ngn sparfil? Tror inte att det går. Men du tar igen spelandet på en vecka i S&D. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Spelet köpt nu. Har dock inte provat det än, tog 2 timmar att ladda ner. Bide vara klart idag. Hur, vad, gör jag för att kunna spela online med er? Är det någon speciell server ni hänger på? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Spelet köpt nu. Har dock inte provat det än, tog 2 timmar att ladda ner. Bide vara klart idag. Hur, vad, gör jag för att kunna spela online med er? Är det någon speciell server ni hänger på? =) Jag spelar nästan hela tiden på SS-Community.com (54 mans server som nästan alltid är full) och sedan om du vill möta mig så tar jag våran privata server Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Någon som vet vad man kan göra åt detta? Det kommer upp när jag väljer multiplayer. Jag hittar heller inga servrar när jag väl kommer in. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jsmr2z08f52h.jpg När jag väljer vanligt spel vill det inte ens starta. Får upp den här rutan! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tbmu8wnfwz7u.jpg Redigerad 26 februari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Någon som vet vad man kan göra åt detta? Det kommer upp när jag väljer multiplayer. Jag hittar heller inga servrar när jag väl kommer in. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/jsmr2z08f52h.jpg Du måste aktivera Punkbuster i menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Du måste aktivera Punkbuster i menyn. Vilken meny? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Någon som vet vad man kan göra åt detta? Det kommer upp när jag väljer multiplayer. Jag hittar heller inga servrar när jag väl kommer in. Valde du inte att installera Punk Buster? Aja, det går nog att lösa genom att uppdatera manuellt: http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php (det är den officiella sidan så var inte orolig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 Valde du inte att installera Punk Buster? Aja, det går nog att lösa genom att uppdatera manuellt: <a href="http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php" target="_blank">http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsetup.php</a> (det är den officiella sidan så var inte orolig) Jo det skall vara installerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 (redigerad) Spela multiplayer funkar, hittar servrar. Men väljer jag Call of duty modern warface så går det inte. Då komemr detta upp: http://ww2.beffo.se/upload/pic~/tbmu8wnfwz7u.jpg Men man kan ju gå en annan väg, starta Call of duty modern warface multiplayer och där i den menyn välja singelplayer. Men klickar jag på det stängs det och detta kommer upp. Nån som vet hur det kan lösas? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/ucm1ldw4hhot.jpg Redigerad 26 februari, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 I en ny intervju med en viss Robert Bowling så berättar han att nu i vår kommer 30 nya maps click me hard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2008 30. Mer än jag väntat mig. Kanske får ta att köpa någon bana iaf. Fan vad otrevligt det skulle kännas om man köpte en bana man sedan börjar hata. Jag funderar på varför det i "Message of the day"-rutan på Xboxversionen står "Welcome to the Beta, the highest rank in the beta is currently Sgt nånting (lvl 29)" Körde några matcher och det finns ingenting som tyder på att det är en beta till updaten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2008 I en ny intervju med en viss Robert Bowling så berättar han att nu i vår kommer 30 nya maps click me hard Fyfan vad härligt med nya banor... Började faktiskt tröttna på dom som finns nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Ska in och spela ikväll. Vart spelar ni? Kan ni ge mig ip så jag kan hoppa in och spela med er? (Jag är fruktansvärt dålig för tillfället. Så nu har ni chansen att levla snabbt! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 Ska in och spela ikväll. Vart spelar ni? Kan ni ge mig ip så jag kan hoppa in och spela med er? (Jag är fruktansvärt dålig för tillfället. Så nu har ni chansen att levla snabbt! ) Är redan den högsta lvl man kan vara på PC (lvl 55). Men jag kan hjälpa dig att lvla lite senare ikväll. Skriv på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 februari, 2008 I en ny intervju med en viss Robert Bowling så berättar han att nu i vår kommer 30 nya maps click me hard Det är nya mappar till multiplayer va? (kan inte se videos på jobbet, där av frågan) Kan ju inte spela singelö player... Lajnux: tack, ska göra det. =)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2008 (redigerad) Åh, helvete vad sorgligt slutet var, när Gaz och Cpt. Price dog. Btw, någon som vill spela online på PS3? Redigerad 2 mars, 2008 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 3 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2008 Har nyligen tagit LVL 55 på 360. Men kan ej spela mer på den PGA Ring Of Death Men kan fortsätta lira på PC LVL 26. Men jag har bara ett litet problem. Alla saker e typ svarta. Dom sakerna som inte tillhör själva mappen såsom gubbarna och stenar m.m Skulle vilja ha hjälp med det plz Och det vore snällt om någon kunde fixa drivrutiner till mitt ljudkort SB X-Fi Audio [bCE0] Har redan prövat på www.crative.com och ingen framgång. Har win XP. Men fick till Vista. Sökte på XP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts