Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hej!

Har två frågor jag skulle vilja ha svar på:

1) Är det ett "helt" spel eller "enbart" multiplayer spel så som Counter strike?

Alltså, är det ett riktigt spel som man kan spela, ungefär som Half life, och man kan även spela med andra på nätet så som cs.

Eller är det "bara" ett internet spel så som tex Battlefield? (lång och invecklad fråga sorry)

2) Spelas det genom Steam? Allstå, köper jag det på GAME, hamnar det då i min steamlista över spel efter installation?

*3) Om det finns på steam, kan tex en kompis i Överkalix spela det om han loggar in på mitt account, även om han inte har spelet själv?

Tack på förhand/Vajjs

*Bonusfråga

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Har två frågor jag skulle vilja ha svar på:

1) Är det ett "helt" spel eller "enbart" multiplayer spel så som Counter strike?

Alltså, är det ett riktigt spel som man kan spela, ungefär som Half life, och man kan även spela med andra på nätet så som cs.

Eller är det "bara" ett internet spel så som tex Battlefield? (lång och invecklad fråga sorry)

2) Spelas det genom Steam? Allstå, köper jag det på GAME, hamnar det då i min steamlista över spel efter installation?

*3) Om det finns på steam, kan tex en kompis i Överkalix spela det om han loggar in på mitt account, även om han inte har spelet själv?

Tack på förhand/Vajjs

*Bonusfråga

1.) Det är ett riktigt spel. Som du kan spela Campagin på, singleplayer.

2.) Nepp. Inte vad jag vet iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hej!

Har två frågor jag skulle vilja ha svar på:

1) Är det ett "helt" spel eller "enbart" multiplayer spel så som Counter strike?

Alltså, är det ett riktigt spel som man kan spela, ungefär som Half life, och man kan även spela med andra på nätet så som cs.

Eller är det "bara" ett internet spel så som tex Battlefield? (lång och invecklad fråga sorry)

2) Spelas det genom Steam? Allstå, köper jag det på GAME, hamnar det då i min steamlista över spel efter installation?

*3) Om det finns på steam, kan tex en kompis i Överkalix spela det om han loggar in på mitt account, även om han inte har spelet själv?

Tack på förhand/Vajjs

*Bonusfråga

EuN har redan svarat på 1-2 så jag får väl svara på 3.

Ja de kan han, det är en av de många fördelarna med Steam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det finns ju inte till steam :o

Han svarade på andra dele av frågan, om det fanns hade han kunnat spela det på steam. Och svaret var ja.

Jag misstolkade det fel jag med när jag läste det. :)

Tack för svaren alla.

Eh finns det två olika Call of duty 4 spel?

För om inte så FINNS det på steam, alltså lägger det sig på steam menyn om man köper det på GAME.

Call of Duty® 4: Modern Warfare™ 69.95$

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han svarade på andra dele av frågan, om det fanns hade han kunnat spela det på steam. Och svaret var ja.

Jag misstolkade det fel jag med när jag läste det. :o

Tack för svaren alla.

Eh finns det två olika Call of duty 4 spel?

För om inte så FINNS det på steam, alltså lägger det sig på steam menyn om man köper det på GAME.

Call of Duty® 4: Modern Warfare™ 69.95$

Nej det är samma versioner. Bara att man kan antingen ha det på Steam eller som vanligt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej det är samma versioner. Bara att man kan antingen ha det på Steam eller som vanligt.

Ja men då får man det på steam även om man köper det är i butik! Så är det med alla spel. Köpte orangebox på GAME och efter installation så fanns det bland steamspel. Gött att det kommer att finnas alltså. :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag köpte Cod4 i butik, finns inte på mitt steam.

Men vafa...

Finns spelet att köpa på steam skall det väl lägga sig i steam!?

Mitt orangbox gjorde ju det... Vill absolut ha det på steam hur ska man göra för att få det där då? (Utan att låta bli att köpa det i butik)

Är du SÄKER på att du inte kan få in det på steam??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafa...

Finns spelet att köpa på steam skall det väl lägga sig i steam!?

Mitt orangbox gjorde ju det... Vill absolut ha det på steam hur ska man göra för att få det där då? (Utan att låta bli att köpa det i butik)

Är du SÄKER på att du inte kan få in det på steam??

Jag vet inte om man behöver göra något speciellt. Men jag kan iaf inte se det i Steam.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafa...

Finns spelet att köpa på steam skall det väl lägga sig i steam!?

Mitt orangbox gjorde ju det... Vill absolut ha det på steam hur ska man göra för att få det där då? (Utan att låta bli att köpa det i butik)

Är du SÄKER på att du inte kan få in det på steam??

Alltså Vice. Köper du det i affär så blir det som ett vanligt ej-steam spel. Köper du det på steam så blir det som alla andra spelen där. Portabelt och bra. Eftersom det inte är Valve (ägare av steam) som gjort det så funkar det inte som med Half-Life etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mja, det gör ju bara så att den hamnar i listan. Inget mer.

Men vafa...

Finns spelet att köpa på steam skall det väl lägga sig i steam!?

Mitt orangbox gjorde ju det... Vill absolut ha det på steam hur ska man göra för att få det där då? (Utan att låta bli att köpa det i butik)

Är du SÄKER på att du inte kan få in det på steam??

DRSTUPID SAVES THE DAY AGAIN! 0se0tc1v4w1l.png

Redigerad av DrStupid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...