Panimala Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag skulle villja spela på Iwo Jima, slåss mot Japanerna i Pearl Harbor och den mest kända landstigningen på Omaha Beach med mycket mera. Låter kanske lite töntigt.. Eller för en gångs skull följa tyskarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Eller för en gångs skull följa tyskarna. Där sa du något. Fatta vad fränt att för en gångs skull få vara tyskarna på Omaha Beach... Skulle ju vara grymt, fast kanske inte så mycket att göra iofs... sitta i en bunker och tömma magasin efter magasin mot framrusande amerikaner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Eller för en gångs skull följa tyskarna. Oh, det är något jag drömt ska hända i WWII - spelvärlden... tyskarna målas upp som "onda" och man får aldrig se det från tyskarnas synvinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (redigerad) Oh, det är något jag drömt ska hända i WWII - spelvärlden... tyskarna målas upp som "onda". Kan vara för att endel (Självklart var det endel som inte ville, men vad hade dom för val? Och det är dom som taskigt nog målas upp som onda utav omvärlden... ) av dom gasade och dödade judar som hobby, och sedan gjorde sockor utav deras hår, och gödsel utav deras aska m.m. Redigerad 20 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Kan vara för att endel (Självklart var det endel som inte ville, men vad hade dom för val? Och det är dom som taskigt nog målas upp som onda utav omvärlden... ) av dom gasade och dödade judar som hobby, och sedan gjorde sockor utav deras hår, och gödsel utav deras aska m.m. För att förtydliga det jag sa med "onda" var att i spelet(spelen) är dem ju onda, och eftersom man är god så får man aldrig spela som tyskarna ur deras synvinkel. Men enligt mig så var nazi-tyskland "dem onda", helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (nazi)Tyskarna var inte de onda, det var hitler som var ond, bara att fatta och inse. nästan hela tyskland visste inte ett skit vad som hände på koncentrations-lägren. Om Tyskarna var onda, har också Rom, makedonien, fransmännen, engelskmännen, kineserna, japanerna osv. osv. också varit onda någon gång när det gäller krig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 (nazi)Tyskarna var inte de onda, det var hitler som var ond, bara att fatta och inse. nästan hela tyskland visste inte ett skit vad som hände på koncentrations-lägren. Om Tyskarna var onda, har också Rom, makedonien, fransmännen, engelskmännen, kineserna, japanerna osv. osv. också varit onda någon gång när det gäller krig. Du får inte glömma sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (nazi)Tyskarna var inte de onda, det var hitler som var ond, bara att fatta och inse. nästan hela tyskland visste inte ett skit vad som hände på koncentrations-lägren. Om Tyskarna var onda, har också Rom, makedonien, fransmännen, engelskmännen, kineserna, japanerna osv. osv. också varit onda någon gång när det gäller krig.Självklart, men... det fanns även soldater som blev allt för korrumperade utav Hitlers propaganda, och därför näst intill njöt utav att få döda "djuren", judarna. Det var dom jag menade som onda i min post. Så det var absolut inte bara Hitler som den onda i Tyskland, även om det var han som började med att sprida allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag skulle vilja ha en story där man får spela från båda sidorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Jag skulle vilja ha en story där man får spela från båda sidorna. Samma här.. Nästan alla WWII som jag har spelat så får man aldrig spela Tyskarna.. Asså så man kan välja om man ska vara Amrekaner och Tyskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 22 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2006 Jag trodde jag skrev i min förra post att jag ville spela som tyskland, men tydligen inte.. Jaja, det hade varit häftigt, och så dör man i slutet eller något. Eller tänk att få spela som Hitler själv? Jaja, se filmen "Stalingrad" så får ni en lite bättre bild om hur tyskarna hade det under kriget. Dom hade det inte lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 (redigerad) Drar upp den här tråden istället för att skapa en ny men nu ska jag meddela lite om kommande Call of duty spel Ja det utspelar sig i framtiden, 60 år efter andra världskriget. Och spelet släpps snart antingen i sena Juni eller Juli. Orkar inte berätta mer nu men här har ni en trailer.. Slappna av och njut. Redigerad 23 juni, 2007 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 23 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2007 Annars finns det en tråd man kan skriva i. och posta filmer bilder>CoD4 Eftersom denna är från 2006. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 17 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2007 (redigerad) aså på betan tyckte inte jag att grafiken var så mycket att hurra åt. på bilderna såg det ju skit snyggt ut.. Edit:skit, såg nu att det fanns en nyare.. Redigerad 17 september, 2007 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 11 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2007 Går att tanka demot nu på http://www.fz.se Har strax köat färdigt då jävlar ska det liras, de polare som lirat demot säger att det är över deras förväntan. Mycket spännande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 13 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2007 Varför kan ja inte ändra upplösningen i själva spelet. När ja gör det så stängs spelet av och ja får ett felmedelande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Varför kan ja inte ändra upplösningen i själva spelet. När ja gör det så stängs spelet av och ja får ett felmedelande Någon bugg men jag vet hur du fixar detta. Du går in där du installerat spelet, sedan in i din skapade profil, i mitt fall såhär: C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare Demo\players\profiles\Flingan Sedan finns det "config.cfg" Klicka upp den och leta fram "seta r_mode". Det är bra om du först går in i spelet och kollar vilken upplösning du kan köra på som högst, så ändrar du bara efter det sen. I mitt fall blev det: seta r_mode "1280x1024" Lycka Till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Redan fixat behövde ändra till manuel i options Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 19 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2007 Redan fixat behövde ändra till manuel i options Åh fan kunde man göra så också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 21 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2007 när kommer det här ut??? snart eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts