Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

Google?????????????????????????????????????????????????????????????

Är det möjligt att importera profiler alltså?

Jag googlade på det igår men hittade inga relevanta träffar, fast någon stans stod det att man kunde göra backup på sin profil och då borde det funka. Om du är bättre på att googla får du gärna hjälpa mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

"Nedladdningsbart extramaterial är en av spelbranschens starkaste trender och det är därför inte alltför överraskande att en av 2007 års bästa spel snart kommer få sin beskärda del. I ett kort pressmeddelande har Infinity Ward tillkännagivit att de arbetar på en samling nya banor till Playstation 3 och Xbox 360 som ska distribueras via konsolernas onlinetjänster. Om banorna kommer kosta dig någonting annat än tid förtäljer tyvärr inte historien, men om andra titlar är något att gå efter kan du nog räkna med att få lägga ut en mindre summa pengar." FZ

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Nedladdningsbart extramaterial är en av spelbranschens starkaste trender och det är därför inte alltför överraskande att en av 2007 års bästa spel snart kommer få sin beskärda del. I ett kort pressmeddelande har Infinity Ward tillkännagivit att de arbetar på en samling nya banor till Playstation 3 och Xbox 360 som ska distribueras via konsolernas onlinetjänster. Om banorna kommer kosta dig någonting annat än tid förtäljer tyvärr inte historien, men om andra titlar är något att gå efter kan du nog räkna med att få lägga ut en mindre summa pengar." FZ

Läste det i morse. Hoppas på att det är gratis, men det är det förmodligen inte. Och jag lär inte köpa några banor heller.

Vore kul med lite nya banor.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste det i morse. Hoppas på att det är gratis, men det är det förmodligen inte. Och jag lär inte köpa några banor heller.

Vore kul med lite nya banor.

Jag kommer antagligen köpa sålänge det är vettigt material till en vettigt pris. men det skulle även vara najs om dem fixade host grejen, var det inte så att i CoD2 om hosten lämnade spelet så blev den som varit inne längst host.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, blev klan medlem igår. Ska köra min andra match idag :D

Efter att inte spelat sen jullovet så satte jag igång MP idag igen. Hade grymt kul, en FFA server med 25~ players eller något :teehee: Ägde totalt efter någon timme playtime :D Hoppade runt som en galning med Mp5an med Laser sikte och sköt allt som rörde på sig.

SCREEEEEEN TO PROOEWWWWW ITZ

vap1pjsaqn07.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag kommer antagligen köpa sålänge det är vettigt material till en vettigt pris. men det skulle även vara najs om dem fixade host grejen, var det inte så att i CoD2 om hosten lämnade spelet så blev den som varit inne längst host.

Har hört någon stans att det ska komma en update någon gång som fixar det där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har hört någon stans att det ska komma en update någon gång som fixar det där.

Har hört det också, har även hört att Infinity Ward inte har brytt sig om klagomålet. men man ska ju inte heller lyssna på allt heller. man kan bara hoppas eller bombhota deras serverrum :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...