Joe Dirt Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Då är det väl ändå helt tvärtom. ?? va? Om det brukar gå uruselt på lördagar som jag sa så är det väl inte tvärtom ifrån idag ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 (redigerad) Har en fråga om prestige rank och så. Då kör man ju om, eller hur? När man kommit till level 55 i prestige, kan man då välja prestige igen? Det borde väl gå? Och efter man gjort det kan man skapa en ny profil. Efter lvl.55 så kan du välja om du vill ha prestige eller inte. vissa väljer att stanna på en prestige för att klara alla challenges och få guldvapen, men jag tycker att det blir mer spelvärde om man försöker ta sig upp till den sista prestige (tror det är 10 st). efter det kommer jag att jaga alla challenges och få guldvapen, så alla kan se hur awesome man är med prestige 10 och en guld AK47 Redigerad 2 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 ?? va? Om det brukar gå uruselt på lördagar som jag sa så är det väl inte tvärtom ifrån idag ?? Du sa "likadant för mig" fasten du har haft otur och jag har haft mega tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Du sa "likadant för mig" fasten du har haft otur och jag har haft mega tur. Läste nu lite mer nogrannare... Förstog det fel förut, förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Men det tar ju hundra år att köra klart alla challanges med de olika vapnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Men det tar ju hundra år att köra klart alla challanges med de olika vapnen Men se det positivt! Du blir ju bra alla vapnen... Sedan är det ju lite kul att ha något att satsa efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Men se det positivt! Du blir ju bra alla vapnen... Sedan är det ju lite kul att ha något att satsa efter japp det är det! men jag skuter nästan aldrig hs Kollade min kills, death idag De var ungefär 6000 kills 600hs 3000 death Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 japp det är det! men jag skuter nästan aldrig hs Kollade min kills, death idag De var ungefär 6000 kills 600hs 3000 death nice scores... Du har ju dödat det dublla än vad du har dött Jag har typ bara dödat 1500 mer än vad jag dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 nice scores... Du har ju dödat det dublla än vad du har dött Jag har typ bara dödat 1500 mer än vad jag dött Du har åtminstonde inte dött mer än vad du dödat. man måste känna sig riktigt noobig om det var fallet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Du har åtminstonde inte dött mer än vad du dödat. man måste känna sig riktigt noobig om det var fallet Haha, jag låg lite risigt till ett tag då jag ofta lirade DM och lät matchen vara på när jag gick därifrån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Haha, jag låg lite risigt till ett tag då jag ofta lirade DM och lät matchen vara på när jag gick därifrån. Smart haha... Det som är lite konstigt (iallafall på PC versionen) är att när du nått level 55 och får XP, räknas det inte! Det står hela tiden att jag sammanlagt har 125490 XP... Stör mig så inni helvete på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Haha, jag låg lite risigt till ett tag då jag ofta lirade DM och lät matchen vara på när jag gick därifrån. Jag har lyckats lämna en hel match (10min) och bara dött 1 gång . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Efter lvl.55 så kan du välja om du vill ha prestige eller inte. vissa väljer att stanna på en prestige för att klara alla challenges och få guldvapen, men jag tycker att det blir mer spelvärde om man försöker ta sig upp till den sista prestige (tror det är 10 st). efter det kommer jag att jaga alla challenges och få guldvapen, så alla kan se hur awesome man är med prestige 10 och en guld AK47 Det förstog jag, men jag undrade om det fanns fler än en "prestige-omgång". Vilket jag också fick svar på, så tack. Får man ett nytt guldvapen för varje lvl 55 prestige man klarar? AK47 är ju inte det bästa vapnet, enligt mig. Får man någon gång guld M4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Det förstog jag, men jag undrade om det fanns fler än en "prestige-omgång". Vilket jag också fick svar på, så tack. Får man ett nytt guldvapen för varje lvl 55 prestige man klarar? AK47 är ju inte det bästa vapnet, enligt mig. Får man någon gång guld M4? Vet inte riktigt hur det är till konsol, men till PC får man iaf ingen guld M4. Jag tror det är så att man får guld-AK47 när du har klarat alla challenges till assault vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Vet inte riktigt hur det är till konsol, men till PC får man iaf ingen guld M4. Jag tror det är så att man får guld-AK47 när du har klarat alla challenges till assault vapen. Är det bara att klara av för alla assault vapen?? SHAKADEE!! Nu ska jag nörda lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Är det bara att klara av för alla assault vapen?? SHAKADEE!! Nu ska jag nörda lite Men om du då vill köra mer prestige sen så tappar du ju den. Så det du sa först är nog smartast ändå. Vad ska man göra om man klarar alla prestige-levels och sen vill köra om igen då? Det är ju det man vill åt. Att få saker, att klara saker. Jag tycker det blir tråkigare om man bara spelar för att, spela. Jag suger föresten som sagt. Tror jag har 3700 kills och 4100/4200 deaths. Sen har jag ca 470 hs och ca 470 assists. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Vill nästan inte lägga ner handkontrollen nu för tiden med nya ljudsystemet. CoD4 blev dubbelt så mer njutbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2008 Vill nästan inte lägga ner handkontrollen nu för tiden med nya ljudsystemet. CoD4 blev dubbelt så mer njutbart. Jag ska möblera om och då ska jag nog se till att fixa så att jag kan använda högtalarsystemet jag har till datorn även till tv'n. Nu har jag bara en (1) högtalare som är inbyggd i tvn. Och den är bara på höger sida. Minitv också. Och jag förstår att ljudet i ett sådant här krigsspel är otroligt viktigt. Men jag kan ändå spela. Vore dock underbart med hemmabiosystem och en 42" LCD Full HD-tv. Men det har jag inte råd med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Är det möjligt att ladda ner en profil där alla challenges är gjorda och allting upplåst, så man slipper göra det själv? Om det är relevant för frågan så har jag PC och kör version 1.4 på crackade servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 februari, 2008 Är det möjligt att ladda ner en profil där alla challenges är gjorda och allting upplåst, så man slipper göra det själv? Om det är relevant för frågan så har jag PC och kör version 1.4 på crackade servrar. Google???????????????????????????????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts