Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hatar snipers. Dom kör med "kills without skills".

Haha. Lite skill är det i det, i alla fall om man kör med M40A3 eller R700, då är det inte bara att peppra på som fan utan man måste träffa på första skottet annars är dom borta. ;)

Btw, vilken level får man den där perken så man kan köra med två "riktiga" vapen? Visserligen så är jag hyfsat bra med pistoler ( ;) ), men ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Btw, vilken level får man den där perken så man kan köra med två "riktiga" vapen?

Du får "overkill" på lvl. 38

Jag hatar snipers. Dom kör med "kills without skills".

Ord, dem sitter och campar nånstans och gör inte mycket för teamet. hatar även folk med "martydom". fasst det kan bero på att jag bara spelar hardcore matcher ;)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ord, dem sitter och campar nånstans och gör inte mycket för teamet. hatar även folk med "martydom". fasst det kan bero på att jag bara spelar hardcore matcher ^_^

Hehe, Det är bra med Martydom där jag spelar, Hardcore server med 54 spelare, sedan springer du som en idiot in i fiendens läger (där dom spawnas) och försöker komma så långt in som möjligt. Sedan på vägen knivar du folk och skjuter folk!! SKIT KUL ;) ! Lyckades döda 14 st på en rusch ;) Dock hade jag fruktansvärt tur med tanke på att det bara var noobs inne på servern :wub:

@ Lajnux : Ska vi lira någon dag??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får "overkill" på lvl. 38

Ord, dem sitter och campar nånstans och gör inte mycket för teamet. hatar även folk med "martydom". fasst det kan bero på att jag bara spelar hardcore matcher ;)

Det var väl ändå senare? Jag har för mig jag fick overkill ganska nyss och nu ligger jag på lvl 53. Säker på att det inte var 48?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni som har det till PC: är det sant att man i PC versionen inte klättrar upp i prestige rank, utan att man bara kommer till lvl 55 en gång and that's it!? fick höra det men jag vene om jag ska tro det.

Har en fråga om prestige rank och så. Då kör man ju om, eller hur? När man kommit till level 55 i prestige, kan man då välja prestige igen? Det borde väl gå?

eller så försöker man klara alla challanges!

Och efter man gjort det kan man skapa en ny profil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...