Lajnux Skrivet 30 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Jag hatar snipers. Dom kör med "kills without skills". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 30 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2008 Jag hatar snipers. Dom kör med "kills without skills". Haha. Lite skill är det i det, i alla fall om man kör med M40A3 eller R700, då är det inte bara att peppra på som fan utan man måste träffa på första skottet annars är dom borta. Btw, vilken level får man den där perken så man kan köra med två "riktiga" vapen? Visserligen så är jag hyfsat bra med pistoler ( ), men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 (redigerad) Btw, vilken level får man den där perken så man kan köra med två "riktiga" vapen? Du får "overkill" på lvl. 38 Jag hatar snipers. Dom kör med "kills without skills". Ord, dem sitter och campar nånstans och gör inte mycket för teamet. hatar även folk med "martydom". fasst det kan bero på att jag bara spelar hardcore matcher Redigerad 31 januari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Ord, dem sitter och campar nånstans och gör inte mycket för teamet. hatar även folk med "martydom". fasst det kan bero på att jag bara spelar hardcore matcher Hehe, Det är bra med Martydom där jag spelar, Hardcore server med 54 spelare, sedan springer du som en idiot in i fiendens läger (där dom spawnas) och försöker komma så långt in som möjligt. Sedan på vägen knivar du folk och skjuter folk!! SKIT KUL ! Lyckades döda 14 st på en rusch Dock hade jag fruktansvärt tur med tanke på att det bara var noobs inne på servern @ Lajnux : Ska vi lira någon dag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Du får "overkill" på lvl. 38 Ord, dem sitter och campar nånstans och gör inte mycket för teamet. hatar även folk med "martydom". fasst det kan bero på att jag bara spelar hardcore matcher Det var väl ändå senare? Jag har för mig jag fick overkill ganska nyss och nu ligger jag på lvl 53. Säker på att det inte var 48? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Det var väl ändå senare? Jag har för mig jag fick overkill ganska nyss och nu ligger jag på lvl 53. Säker på att det inte var 48? 48 får du 50 caliber berettan!! Jag tror det stämmer bra med lvl 38... (kan inte kolla nu för att mitt cod 4 mp funkar inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 @ Lajnux : Ska vi lira någon dag?? Sure, säg bara till på msn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 Sure, säg bara till på msn. Japp... Ska bara installera det och fixa CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 48 får du 50 caliber berettan!! Jag tror det stämmer bra med lvl 38... (kan inte kolla nu för att mitt cod 4 mp funkar inte ) 50 Caliber Beretta fick man på "lvl" 49. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2008 50 Caliber Beretta fick man på "lvl" 49. ok, men som sagt, jag kunde inte kolla det utan angav en ren gisning! Men ja tycker jag var ganska nära ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Ni som har det till PC: är det sant att man i PC versionen inte klättrar upp i prestige rank, utan att man bara kommer till lvl 55 en gång and that's it!? fick höra det men jag vene om jag ska tro det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_micke Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 väntar på ngn expansion, tyckte att SP kändes alldeles för kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Ni som har det till PC: är det sant att man i PC versionen inte klättrar upp i prestige rank, utan att man bara kommer till lvl 55 en gång and that's it!? fick höra det men jag vene om jag ska tro det. Japp, Det är faktiskt ganska tråkigt att stanna på 55 men det är ju bara skapa en ny profil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2008 Skaffade spelet idag. Har inte kommit så långt ännu, känner fortfarande lite på kontrollerna och försöker spela mig igenom storyn innan jag beger mig ut i onlinespel. Bra, ja riktigt bra förstaintryck måste jag säga! Skitroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Japp, Det är faktiskt ganska tråkigt att stanna på 55 men det är ju bara skapa en ny profil eller så försöker man klara alla challanges! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Ni som har det till PC: är det sant att man i PC versionen inte klättrar upp i prestige rank, utan att man bara kommer till lvl 55 en gång and that's it!? fick höra det men jag vene om jag ska tro det. Har en fråga om prestige rank och så. Då kör man ju om, eller hur? När man kommit till level 55 i prestige, kan man då välja prestige igen? Det borde väl gå? eller så försöker man klara alla challanges! Och efter man gjort det kan man skapa en ny profil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Har kört lite 2on2 TDM här på LANet jag är på, jag smeker som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hm. Har haft ovanligt bra tur idag känns det som. Varje match har slutat med minst 12 mer kills än deaths. Har gått upp 3 levlar också och nästan levlat upp hela AK-74;an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 Hm. Har haft ovanligt bra tur idag känns det som. Varje match har slutat med minst 12 mer kills än deaths. Har gått upp 3 levlar också och nästan levlat upp hela AK-74;an. likadant för mig! Gått uruselt hela dagen! Men det brukar det göra på lördagar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2008 likadant för mig! Gått uruselt hela dagen! Men det brukar det göra på lördagar! Då är det väl ändå helt tvärtom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts