Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

54. :ermm:

Inte konstigt att ni får sånna löjligt höga poäng då. :)

Sure, du kan lira DM på shipment och skrapa in en del om du är snabb med musen. Men jag tror fortfarande att man tjänar mest på att lira SaD. Och du får inte bra stats bara för att det är mycket folk inne på servern. Om det nu är så borde man kanske börja fundera på att spela på servrar där man får lite motstånd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sure, du kan lira DM på shipment och skrapa in en del om du är snabb med musen. Men jag tror fortfarande att man tjänar mest på att lira SaD. Och du får inte bra stats bara för att det är mycket folk inne på servern. Om det nu är så borde man kanske börja fundera på att spela på servrar där man får lite motstånd.

Känns som att du är ganska allt jag säger och gör nu för tiden. Förövrigt så spelar jag för det mesta Search and Destroy, då med andra XBL-polare.

-

Vilka vapen har ni favoriserat då? Själv så diggar jag M40A3 och Mini-Uzi.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att du är ganska allt jag säger och gör nu för tiden. Förövrigt så spelar jag för det mesta Search and Destroy, då med andra XBL-polare.

-

Vilka vapen har ni favoriserat då? Själv så diggar jag M40A3 och Mini-Uzi.

Ligger (står?) på rank 33 och har än så länge R700 (Sniper) och M4 (Assault) som favoritvapen. Sedan RPDs och SAWs.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstog du att man fortfarande kan köra online och att det funkar bara bra när det funkar. Beror mest på tiden på dygnet och så.

Visst förstog jag det. Men varför lägga ut pengar på ett spel som bara fungerar ibland och beroende på tid på dygnet? Det är väll meningen att spelet ska fungera hela tiden speciellt om man pungar ut med 600 spänn för spelet och 500 spänn för ett live konto.

Edit: Favoritvapnet måste nog vara Barett .50

Redigerad av gta_player
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Känns som att du är ganska allt jag säger och gör nu för tiden. Förövrigt så spelar jag för det mesta Search and Destroy, då med andra XBL-polare.

-

Vilka vapen har ni favoriserat då? Själv så diggar jag M40A3 och Mini-Uzi.

Vadå "Känns som att du är ganska allt jag säger och gör nu för tiden"? Jag är väl inte allt du säger?

M4:an slår det mesta, g3 eller M14 är bäst för längre distanser imo. Någon som har lust att lira mot mig på PC?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vadå "Känns som att du är ganska allt jag säger och gör nu för tiden"? Jag är väl inte allt du säger?

M4:an slår det mesta, g3 eller M14 är bäst för längre distanser imo. Någon som har lust att lira mot mig på PC?

Im in!!! 1on1 eller?

EDIT: Pm:a mig om en tid, helst ikväll...

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bortsätt från att den är ful :)

favoriten är väll en g36c och en dragunov samtidigt, plus gammla bettan. As long as i got a beretta, i down for whateva (medvetet stavfel)

Jag håller med dig, G36C och en sniper, ahh vad livet är gött då :confused:

______________________________________________________________________________________________

Nu skulle jag vilja be er allihopa om en sak, Posta era stats (Alla stats kills, HS, Assists, Streak, XP och Deaths!) skulle vara kul att se...

Mina lyder:

Kills - 5229

Headshots - 694

Assists - 884

Streak - 38

XP - 125490

Deaths - 4052

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Klarade CoD 4 idag, blev lite rörd i slutet när Cpt kastar pistolen till dig och du skjuter ner Imran. Sen när Cpt dör (?) så blev det nästan.

:>

Spoiltagga skiten, du har säkert förstört för många nu!

edit: okej nu har du gjort det, men för några är säkert skadan redan gjort

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...