VaXXoR Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Yaay, Boomer aka Ouchbeck, du måste spela mer med oss. Några andra som vill spela lite CoD4 med bl.a mig och Boomer? Blir MYCKET roligare när man är många svenskar. Vi spelar på 360, här kommer en lista på allas gamertags och vilka som är med: 1.CraZyKrUnK - 50 Cent 2. Ouchbeck - Boomer 3....? Kopiera listan och fortsätt om ni vill spela 360 fanboyz, hatar er. FUCK YOU! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Yä. Kom on 360 Fanpojkar. 1. CraZyKrUnK - 50 Cent 2. Ouchbeck - Boomer 3. ...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Men varför inte använda Desert Eaglen i Hardcore också?? För att den är en maddafakka, jag använder barettan på alla vapen som jag inte har overkill på, fasst även där dyker den upp om jag har last stand, och med sniper class har den ljuddämpare. i'm a sneaky fuckster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Yaay, Boomer aka Ouchbeck, du måste spela mer med oss. Några andra som vill spela lite CoD4 med bl.a mig och Boomer? Blir MYCKET roligare när man är många svenskar. Vi spelar på 360, här kommer en lista på allas gamertags och vilka som är med: 1.CraZyKrUnK - 50 Cent 2. Ouchbeck - Boomer 3....? Kopiera listan och fortsätt om ni vill spela Jag är kanske med. 1.CraZyKrUnK - 50 Cent 2. Ouchbeck - Boomer 3. GermanScientist - VickeX (Osäkert) Aldrig kört CoD 4 online, och fick det på julafton, så jag suger. Men det äger iaf så jag måste väl testa det online nån gång också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Får väl ta och göra samma sak som ni gör, fast på PC. Vilka är på att lira någon dag? 1. Hollow - Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Aldrig kört CoD 4 online, och fick det på julafton, så jag suger. Men det äger iaf så jag måste väl testa det online nån gång också. Gör det. Man fastnar direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Är det någon som har en aning om varför Call of Duty 4 inte funkar i Hamachi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Är det någon som har en aning om varför Call of Duty 4 inte funkar i Hamachi? Jag tror att det är för att CoD behöver portar för att kunna spela och när man startar en ny IP över hamachi (hamachi IP:n) så sätter routern in en ny port och man måste stänga av den innan man kan spela @ Lajnux: Jag är med på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jag tror att det är för att CoD behöver portar för att kunna spela och när man startar en ny IP över hamachi (hamachi IP:n) så sätter routern in en ny port och man måste stänga av den innan man kan spela Ahh fan . Jag vet att det är kanske fel av mig att fråga i just den här tråden men, finns det något spel som liknar Call of Duty 4: Modern Warfare? (Förutom: Battlefield 2). Helst ska spelet vara lika spännande/actionfylld/explosiv som CoD? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Ahh fan . Jag vet att det är kanske fel av mig att fråga i just den här tråden men, finns det något spel som liknar Call of Duty 4: Modern Warfare? (Förutom: Battlefield 2). Helst ska spelet vara lika spännande/actionfylld/explosiv som CoD? CoD 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Får väl ta och göra samma sak som ni gör, fast på PC. Vilka är på att lira någon dag? 1. Hollow - Lajnux Jag tror att det är för att CoD behöver portar för att kunna spela och när man startar en ny IP över hamachi (hamachi IP:n) så sätter routern in en ny port och man måste stänga av den innan man kan spela @ Lajnux: Jag är med på PC Jag antar att ni inte spelar på crackade serverar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jag antar att ni inte spelar på crackade serverar? Jag gör inte det på grund av att jag lirar med polarna istället genom Hamachi. Men CoD4 funkar inte på Hamachi så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2007 Jag antar att ni inte spelar på crackade serverar? Slänger du över ett ip till en crackad hardcore-server kan jag lira med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Gör det. Man fastnar direkt! Jo, märkte det. Körde med några trevliga polare jag träffade på Skate. live. Iofs sög jag, och suger fortfarande. Men kul är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Slänger du över ett ip till en crackad hardcore-server kan jag lira med dig. Ska leta runt lite om det finns några bra. Btw, vilket gameplay spelar ni oftast? Jag har mest spelat Team Deathmath (heter den så? ) men där så får man ju så lite XP. Vilket gameplay ger mest XP respektive minst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Visst är inte ens konton registrerade hos tillverkaren, eftersom man kan göra acc hur lätt som helst. Så då ligger kontot på ens egen dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Får väl ta och göra samma sak som ni gör, fast på PC. Vilka är på att lira någon dag? 1. Hollow - Lajnux I'm up Men jag minns inte mitt namn, lol. kollar upp det senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2007 Visst är inte ens konton registrerade hos tillverkaren, eftersom man kan göra acc hur lätt som helst. Så då ligger kontot på ens egen dator? Ja dom finns bara på din data Saleen... Om du tar HQ eller TD så är jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 När jag försöker skapa ett LAN spel så krashar typ spelet och så kommer en Console upp där det står massa "Missing..:", vad kan felet va ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2008 Ska leta runt lite om det finns några bra. Btw, vilket gameplay spelar ni oftast? Jag har mest spelat Team Deathmath (heter den så? ) men där så får man ju så lite XP. Vilket gameplay ger mest XP respektive minst? Search and Destroy får du mest för (50+ exp för varje gång du dödar någon och 100exp om du plantar bomben) Free for All for du minst för (endast 5+ exp för varje gån du dödar någon) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts