Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

kanske ska börja spela detta igen. Btw ni vet den är ryska killen eller vad han är som har blåa joggingbyxor och blåa vita tröjan. Såg på en film som hete Behind the enemy lines och såg en kille i den filmen som hade exakt likadana kläder som han. Och han var aslik den där killen i CoD 4.

ja som också är lik niko i GTA IV :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så "sniperuppdraget" är det för 15 år senare? Det vet jag iofs. Men jag drog ju HS, och hans arm försvann inte. :wub: Andra gången jag körde skiten så sköt jag han i benet och han ramlade bara. Men det räckte så jag förstår att han lever. Det får man ju se senare också. Oh well. Får väl acceptera att det inte blev så, och sedan spela lite mer för att se vad som händer sen. :wub:

Jag ser "sniperuppdraget" och uppdraget innan det som ett och samma uppdrag. Och det är det väl också, bara att det är uppdelat i två delar. Båda dom delarna äger iaf.

Edit: "Du för 15 år sedan" är ju föresten Capten Price. Iaf på det uppdraget.

Well, finns inget riktigt 'jag' i spelet eftersom man spelar 2 pers i spelet som är med i samma krig. Så tog captain price som 'du' :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade precis lite med 50 Cent och hans polare och blev lvl 8. Multiplayer är inte riktigt samma sak så som det var under Beta-tiden men jag överlever. Det jag irriterar mig mest på är att folk bajsar ut granater så fort dom dör. :wub:

Jag älskar den funktionen!!! Man sitter och PAM så dör man och man ser hur killen springer mot en och man sitter där framför skärmen och säger, "Snart, Snart, Snart" och sedan KABOOM!!! Gubben dör och man hurrar framför datan :wub:

@Lajnux : Är du Level 55 och inte klarat SP?? SP var det första jag spelade... :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst det är inte kul när det drabbar en själv men fasiken vad det är bra... Varje gång man dör så känar man ju 1 kill ju...

Den är lite najs men fan vad jag hatar den i harcore, man behöver inte ens vara nära för att dö av en teammates granat, föredrar last stand.

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Älskar Hardcore, ruskigt skönt. Martyrdom är f.ö för nubs, inte många på lvl 55 som använder det iaf. :teehee:

Håller med om att Hardcore är riktigt härligt att spela men du kan ju inte säga att martyrdom är för noobs... Jag vet många lvl 55 som använder det och du kan inte säga att det bara är för noobs, bara för att inte lvl 55 använder det ,så betyder inte det så :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Håller med om att Hardcore är riktigt härligt att spela men du kan ju inte säga att martyrdom är för noobs... Jag vet många lvl 55 som använder det och du kan inte säga att det bara är för noobs, bara för att inte lvl 55 använder det ,så betyder inte det så :doh:

Nejdå, var mer en personlig åsikt. Visst, det finns folk som är lvl 55 och använder det. Men jag tycker att det är mycket mer ovanligt att se någon på lvl 55 använda det.

Skönt att man inte behöver använda Desert Eagle i Hardcore, räcker med en vanlig pistol då. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejdå, var mer en personlig åsikt. Visst, det finns folk som är lvl 55 och använder det. Men jag tycker att det är mycket mer ovanligt att se någon på lvl 55 använda det.

Skönt att man inte behöver använda Desert Eagle i Hardcore, räcker med en vanlig pistol då. :teehee:

Men varför inte använda Desert Eaglen i Hardcore också?? :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yaay, Boomer aka Ouchbeck, du måste spela mer med oss. Några andra som vill spela lite CoD4 med bl.a mig och Boomer? Blir MYCKET roligare när man är många svenskar.

Vi spelar på 360, här kommer en lista på allas gamertags och vilka som är med:

1.CraZyKrUnK - 50 Cent

2. Ouchbeck - Boomer

3....?

Kopiera listan och fortsätt om ni vill spela :doh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...