SilentViper Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 kanske ska börja spela detta igen. Btw ni vet den är ryska killen eller vad han är som har blåa joggingbyxor och blåa vita tröjan. Såg på en film som hete Behind the enemy lines och såg en kille i den filmen som hade exakt likadana kläder som han. Och han var aslik den där killen i CoD 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 kanske ska börja spela detta igen. Btw ni vet den är ryska killen eller vad han är som har blåa joggingbyxor och blåa vita tröjan. Såg på en film som hete Behind the enemy lines och såg en kille i den filmen som hade exakt likadana kläder som han. Och han var aslik den där killen i CoD 4. ja som också är lik niko i GTA IV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Så "sniperuppdraget" är det för 15 år senare? Det vet jag iofs. Men jag drog ju HS, och hans arm försvann inte. Andra gången jag körde skiten så sköt jag han i benet och han ramlade bara. Men det räckte så jag förstår att han lever. Det får man ju se senare också. Oh well. Får väl acceptera att det inte blev så, och sedan spela lite mer för att se vad som händer sen. Jag ser "sniperuppdraget" och uppdraget innan det som ett och samma uppdrag. Och det är det väl också, bara att det är uppdelat i två delar. Båda dom delarna äger iaf. Edit: "Du för 15 år sedan" är ju föresten Capten Price. Iaf på det uppdraget. Well, finns inget riktigt 'jag' i spelet eftersom man spelar 2 pers i spelet som är med i samma krig. Så tog captain price som 'du' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Jag är lvl 55 nu. Har f.ö fortfarande inte klarat SP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Spelade precis lite med 50 Cent och hans polare och blev lvl 8. Multiplayer är inte riktigt samma sak så som det var under Beta-tiden men jag överlever. Det jag irriterar mig mest på är att folk bajsar ut granater så fort dom dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Spelade precis lite med 50 Cent och hans polare och blev lvl 8. Multiplayer är inte riktigt samma sak så som det var under Beta-tiden men jag överlever. Det jag irriterar mig mest på är att folk bajsar ut granater så fort dom dör. Jag älskar den funktionen!!! Man sitter och PAM så dör man och man ser hur killen springer mot en och man sitter där framför skärmen och säger, "Snart, Snart, Snart" och sedan KABOOM!!! Gubben dör och man hurrar framför datan @Lajnux : Är du Level 55 och inte klarat SP?? SP var det första jag spelade... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nej. Usch det är inte alls kul. Den gör ju så att alla bara sitter och campar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nej. Usch det är inte alls kul. Den gör ju så att alla bara sitter och campar. Visst det är inte kul när det drabbar en själv men fasiken vad det är bra... Varje gång man dör så känar man ju 1 kill ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 december, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Förstör gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Förstör gameplay. Nu tycker jag att du är lite väl negativ... Men när du dödat en person så spring som en hamster ifrån killen då om du inte gillar att dom skiter granater... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 (redigerad) Visst det är inte kul när det drabbar en själv men fasiken vad det är bra... Varje gång man dör så känar man ju 1 kill ju... Den är lite najs men fan vad jag hatar den i harcore, man behöver inte ens vara nära för att dö av en teammates granat, föredrar last stand. Redigerad 28 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Den är lite najs men fan vad jag hatar den i harcore, man behöver inte ens vara nära för att dö av en teammates granat, föredrar last stand. Det är synd att man måste ha pistol i Last Stand Perk... Tänkte om man kunde ta "Overkill" och sedan välja en bra SMG och ha den istället för pistol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 man hör ju när han droppar granaten om han dör, och man hinner springa därifrån och sedan göra en snabb attack och så får man några pers. men det är som satan jobbig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Älskar Hardcore, ruskigt skönt. Martyrdom är f.ö för nubs, inte många på lvl 55 som använder det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Älskar Hardcore, ruskigt skönt. Martyrdom är f.ö för nubs, inte många på lvl 55 som använder det iaf. Håller med om att Hardcore är riktigt härligt att spela men du kan ju inte säga att martyrdom är för noobs... Jag vet många lvl 55 som använder det och du kan inte säga att det bara är för noobs, bara för att inte lvl 55 använder det ,så betyder inte det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Håller med om att Hardcore är riktigt härligt att spela men du kan ju inte säga att martyrdom är för noobs... Jag vet många lvl 55 som använder det och du kan inte säga att det bara är för noobs, bara för att inte lvl 55 använder det ,så betyder inte det så Nejdå, var mer en personlig åsikt. Visst, det finns folk som är lvl 55 och använder det. Men jag tycker att det är mycket mer ovanligt att se någon på lvl 55 använda det. Skönt att man inte behöver använda Desert Eagle i Hardcore, räcker med en vanlig pistol då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Nejdå, var mer en personlig åsikt. Visst, det finns folk som är lvl 55 och använder det. Men jag tycker att det är mycket mer ovanligt att se någon på lvl 55 använda det. Skönt att man inte behöver använda Desert Eagle i Hardcore, räcker med en vanlig pistol då. Men varför inte använda Desert Eaglen i Hardcore också?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2007 Men varför inte använda Desert Eaglen i Hardcore också?? Skönare med ljuddämpare och det är en sån äcklig rekyl på den. När man skjuter tar pistolen upp halva rutan pga rekylen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Fick spelet i julklapp och provade att spela det online idag. Fastnat helt för det nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2007 Yaay, Boomer aka Ouchbeck, du måste spela mer med oss. Några andra som vill spela lite CoD4 med bl.a mig och Boomer? Blir MYCKET roligare när man är många svenskar. Vi spelar på 360, här kommer en lista på allas gamertags och vilka som är med: 1.CraZyKrUnK - 50 Cent 2. Ouchbeck - Boomer 3....? Kopiera listan och fortsätt om ni vill spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts