Boomer Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Säg mig varför dom inte kan vara vackra för det? Så du tycker allvarligt att bilder på krig är vackra, där flera tusen människor dör? Redigerad 15 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Så du tycker allvarligt att bilder på krig är vakra, där flera tusen människor dör? Visa mig bilden där det ligger flera personer döda, tack. Och vem har sagt att krig är vackert? Själv tyckte jag att det var omgivningen och liknande som var vacker. Redigerad 15 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Visa mig bilden där det ligger flera personer döda, tack. Och vem har sagt att krig är vackert? Själv tyckte jag att det var omgivningen och liknande som var vacker. Omgivningen? Med massa explosioner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Omgivningen? Med massa explosioner? Ja, varför skulle man inte kunna tycka det ser fint ut? Explosioner behöver inte antyda ren förstörelse och bråd död. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Ja, varför skulle man inte kunna tycka det ser fint ut? Explosioner behöver inte antyda ren förstörelse och bråd död. = död? Redigerad 16 december, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) http://www.gamereactor.se/media/callduty4_billeder_108340.jpg = död? Och ge mig en anledning till varför man inte skulle kunna tycka att den bilden var vacker? Folk tycker olika. Och det där du editerade in i din förra post har jag aldrig nämnt. Redigerad 16 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Och ge mig en anledning till varför man inte skulle kunna tycka att den bilden var vacker? Bringer of doom liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Så du tycker allvarligt att bilder på krig är vackra, där flera tusen människor dör? Där sa du något som fattas i CoDs WW2 spel. Vart är bilderna där folk halkade på andras inälvor i de trånga gångarna samt i skyttegravarna? Vart är bilderna på alla hemskheter som hör kriget till? Men förstås, det är ju Amerika, all heder åt Amerika . Nu menar jag inte på någotvis att jag tycker krig är vackert, ville bara säga att det är mycket som saknas i dagens WW2-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Bringer of doom liksom. Vad jag vet så är det många som finner just såna svampmoln både fascinerande och vackra, och varför det enbart ska betyda stendöd och tragik vet jag inte. Redigerad 16 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Vad jag vet så är det många som finner just såna svampmoln både fascinerande och vackra, och varför det enbart ska betyda stendöd och tragik vet jag inte. Gah.. jag ger upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 = död? Älgjakt. @Halos. Om man nu vill bevara Cod2 communityn som du snackar om så skulle man kunna släppa Cod3 utan multiplayer. Easy as dell. Antagligen har konsolltillverkarna betalat endel för att inte få Cod3 släppt till PC. Bögkonsoller, hatar de där jävla konsollerna som förstör en hel spelupplevelse och suger att spela fps-spel på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Älgjakt. @Halos. Om man nu vill bevara Cod2 communityn som du snackar om så skulle man kunna släppa Cod3 utan multiplayer. Easy as dell. Jo men då skulle det väll bli liv åt andra hållet och folk skulle klaga på att det inte kom någon MPdel, men annars ett bra alternativ helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Men snälla nån, med vackert menade han kanske att spelet har bra grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Men snälla nån, med vackert menade han kanske att spelet har bra grafik Läs posterna istället. bilderna var inte ens ifrån något spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Bilderna e ju underbart vackra Tänk om de kunde komma ett WWII spel me sån grafik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Det skulle nog bojkottas av väldigt många då. Det finns faktiskt folk fortfarande som minns vad som hände 1939-1945. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Läs posterna istället. bilderna var inte ens ifrån något spel. Jaha? Det hör inte hit. Han trodde det. Och det är ju vad han menade som räknas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Ja, nu är det snart (kanske) dax igen för ett till Call of Duty i den berömda serien. Enligt alla rykten som går så är det mycket möjligt att spelet inte ska utspela sig inom 1939-1945 utan en aning senare. En video som finns här får mig att tro på det ännu mer. För håll med mig att det är CoD känsla över filmen. Man börjar i ett fordon och allt runt en exploderar, men man blir inte skadad. Man skjuter ner allt i sin väg medans dina vänner dör omkring sig, du leker helt enkelt Rambo. Typiskt amerikansk hjälte-feeling. Har jag rätt eller har jag rätt? Aja, kolla på filmen och låt diskutionen flöda. Är det Illusion Softworks som gör CoD spelen??? Det visste jag inte. För det står det i ena hörnet på videon. Eller kan videon vara från "Enemy in Sight", tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Vet någon om det går att spela splitscreen mot varandra utan Xbox live på Call of Duty 3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag skulle villja spela på Iwo Jima, slåss mot Japanerna i Pearl Harbor och den mest kända landstigningen på Omaha Beach med mycket mera. Låter kanske lite töntigt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts