Lajnux Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 alltså "går inte skotten sönder" lika mycket som de vanligt skulle ha gjort. Ingen annan som tycker att det är svårt att välja vilka perkar man ska ha? Kan aldrig bestämma mig Jag gör för tillfället med: 3 Frags Overkill Hip-fire acc Tycker att det funkar jättebra. Kör oftast med P90 och M14 nu för tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 jag oftast: 1: extra magasin 2: Mer skada 3: mer skada genom väggar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Har själv: Overkill, Mer ammo, Martyrdome (Stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Mer ammo, behövs det verkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 (redigerad) ja fan man är ju bra och får alltid många på rad och annars tar ammon slut. Seriöst man får ju alltid massor på rad! jag tycker det finns jättemånga noobar också, ligger nsätan alltid på första plats Redigerad 20 december, 2007 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 ja fan man är ju bra och får alltid många på rad och annars tar ammon slut. Seriöst man får ju alltid massor på rad! jag tycker det finns jättemånga noobar också, ligger nsätan alltid på första plats Here ya brother! Fasiken många gånger så ligger jag på första plats annars så är det under top 3! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Call of duty 4 under granen på julafton.. Hur är spelet? Går köra single player, och även på internet? Prestige grej? Challenge? Tell me more Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Call of duty 4 under granen på julafton.. Hur är spelet? Går köra single player, och även på internet? Prestige grej? Challenge? Tell me more Om vi säger såhär... Det är fult att titta i paket innan julafton CoD4 Är ett väldigt roligt spel... Single-Player har en väldigt bra handling och är jättekul att spela ut! Multi-Player är ännu roligare, det var länge sedan det släpptes ett såhär roligt MP spel... Prestige Mode vet jag inget om med tanke på att det finns bara till Konsoler... Challenges är utmaningar som tex att du ska döda 75 styckna för att låsa upp en grej och att typ döda 75 med headshot så låser du upp olika kamoflauge (stavning ) och sedan kan du klara av andra som tex spränga upp en viss antal bilar så får du mer XP m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 20 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2007 Om vi säger såhär... Det är fult att titta i paket innan julafton CoD4 Är ett väldigt roligt spel... Single-Player har en väldigt bra handling och är jättekul att spela ut! Multi-Player är ännu roligare, det var länge sedan det släpptes ett såhär roligt MP spel... Prestige Mode vet jag inget om med tanke på att det finns bara till Konsoler... Challenges är utmaningar som tex att du ska döda 75 styckna för att låsa upp en grej och att typ döda 75 med headshot så låser du upp olika kamoflauge (stavning ) och sedan kan du klara av andra som tex spränga upp en viss antal bilar så får du mer XP m.m Inte tittat eller skakat i paketen Önskade mig det, och då jag önskar mig så lite så får det Och vuxit ifrån överasknings momentet lite nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2007 Provspelar för en clan som verkar seriös. Värt att nämna att dom kom på tredje plats i den största Cod2 turneringen i UK strax innan Cod4 släpptes. Känns bra hittils. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Provspelar för en clan som verkar seriös. Värt att nämna att dom kom på tredje plats i den största Cod2 turneringen i UK strax innan Cod4 släpptes. Känns bra hittils. Men jag då jag söker som ett as men hittar inget och här kommer du med tredje bästa cod2 klanen Pssst... Kan du höra om det finns en till ledig plats??? Nämen seriöst, jag behöver en klan så mycket du skulle vara en ängel då Edit: Stavfel Redigerad 23 december, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Eftersom jag inte är den mest lagliga personen så var jag tvungen att starta om från lvl 1 efter att jag formaterat om hårddisken. Nu är jag lvl 21 efter några timmars spelande iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Men jag då jag söker som ett as men hittar inget och här kommer du med tredje bästa cod2 klanen Pssst... Kan du höra om det finns en till ledig plats??? Nämen seriöst, jag behöver en klan så mycket du skulle vara en ängel då Edit: Stavfel Claner är gay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 Claner är gay Clans is for the best wich you´re not!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 23 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2007 (redigerad) Clans is for the best wich you´re not!!!! Och vad var det clan du va i? ....that's what i thought Redigerad 23 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fick spelet i julklapp. Är det värt att öppnas, eller ska jag byta det emot Skate som jag verkligen vill ha? Vet att det här har fått bra recensioner. Men jag har inte direkt velat ha det. Bara följde med Xboxen som jag köpte. (Ja morsan ville ge mig det i julklapp iaf. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Fick spelet i julklapp. Är det värt att öppnas, eller ska jag byta det emot Skate som jag verkligen vill ha? Vet att det här har fått bra recensioner. Men jag har inte direkt velat ha det. Bara följde med Xboxen som jag köpte. (Ja morsan ville ge mig det i julklapp iaf. ) Det är ett klockrent spel, ingen tvekan om saken. Fast det kanske är lite svårt om du ska spela det på Xbox. Fast du kanske klarar av fps spel på konsoler? Du kommer inte bli besviken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Det är ett klockrent spel, ingen tvekan om saken. Fast det kanske är lite svårt om du ska spela det på Xbox. Fast du kanske klarar av fps spel på konsoler? Du kommer inte bli besviken! Jag vet inte. Halo klarade jag av. Men annars är FPS-spel på konsoller egentligen bara skit. Sedan har jag inte spelat Halo eller något annat FPS på konsoll på länge så jag är "avvand (wthx?)". Kommer förmodligen att suga på skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Jag vet inte. Halo klarade jag av. Men annars är FPS-spel på konsoller egentligen bara skit. Sedan har jag inte spelat Halo eller något annat FPS på konsoll på länge så jag är "avvand (wthx?)". Kommer förmodligen att suga på skiten. Skit samma du blir bättre med tiden Du kommer inte att bli besviken på spelet jag lovar!! ___________________________________________________ Spelade lite förut idag... fick 24 Kill Streaks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 24 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2007 Skit samma du blir bättre med tiden Du kommer inte att bli besviken på spelet jag lovar!! Hmm. Kanske är sant. Blev ju så med Halo också. Man behöver ju bara träning. Men problemet är också att jag inte vet om jag "får" byta in spelet oöppnat. För det kom med Boxen. Och om dom kräver att få kvitto så ser dom att det är med boxen och så. Och eftersom det var i en kampanj man fick välja 4 spel borde jag inte få byta det. Och öppnar jag skiten och byter så räknas det säkert som begagnat och då får jag bara någon hundring av dom 600kr det kostar. Problemas. Om jag bara kunde byta det för fullt pris så skulle jag spara 600kr på Skate från pengarna jag fick i julklapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts