Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

alltså "går inte skotten sönder" lika mycket som de vanligt skulle ha gjort.

Ingen annan som tycker att det är svårt att välja vilka perkar man ska ha? Kan aldrig bestämma mig

Jag gör för tillfället med:

3 Frags

Overkill

Hip-fire acc

Tycker att det funkar jättebra.

Kör oftast med P90 och M14 nu för tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Call of duty 4 under granen på julafton.. ^_^ Hur är spelet? Går köra single player, och även på internet? Prestige grej? Challenge? Tell me more :naughty:

Om vi säger såhär... Det är fult att titta i paket innan julafton ^_^

CoD4 Är ett väldigt roligt spel... Single-Player har en väldigt bra handling och är jättekul att spela ut! Multi-Player är ännu roligare, det var länge sedan det släpptes ett såhär roligt MP spel... Prestige Mode vet jag inget om med tanke på att det finns bara till Konsoler... Challenges är utmaningar som tex att du ska döda 75 styckna för att låsa upp en grej och att typ döda 75 med headshot så låser du upp olika kamoflauge (stavning :D) och sedan kan du klara av andra som tex spränga upp en viss antal bilar så får du mer XP m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om vi säger såhär... Det är fult att titta i paket innan julafton ^_^

CoD4 Är ett väldigt roligt spel... Single-Player har en väldigt bra handling och är jättekul att spela ut! Multi-Player är ännu roligare, det var länge sedan det släpptes ett såhär roligt MP spel... Prestige Mode vet jag inget om med tanke på att det finns bara till Konsoler... Challenges är utmaningar som tex att du ska döda 75 styckna för att låsa upp en grej och att typ döda 75 med headshot så låser du upp olika kamoflauge (stavning :D) och sedan kan du klara av andra som tex spränga upp en viss antal bilar så får du mer XP m.m

Inte tittat eller skakat i paketen :naughty: Önskade mig det, och då jag önskar mig så lite så får det ^_^ Och vuxit ifrån överasknings momentet lite nu :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Provspelar för en clan som verkar seriös. Värt att nämna att dom kom på tredje plats i den största Cod2 turneringen i UK strax innan Cod4 släpptes. Känns bra hittils.

Men jag då :cry: jag söker som ett as men hittar inget och här kommer du med tredje bästa cod2 klanen :cry:

Pssst... Kan du höra om det finns en till ledig plats??? :) Nämen seriöst, jag behöver en klan så mycket du skulle vara en ängel då :cry:

Edit: Stavfel :ermm:

Redigerad av Joe Dirt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick spelet i julklapp. Är det värt att öppnas, eller ska jag byta det emot Skate som jag verkligen vill ha? Vet att det här har fått bra recensioner. Men jag har inte direkt velat ha det. Bara följde med Xboxen som jag köpte. (Ja morsan ville ge mig det i julklapp iaf. :D)

Det är ett klockrent spel, ingen tvekan om saken. Fast det kanske är lite svårt om du ska spela det på Xbox. Fast du kanske klarar av fps spel på konsoler? :ermm:

Du kommer inte bli besviken! :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ett klockrent spel, ingen tvekan om saken. Fast det kanske är lite svårt om du ska spela det på Xbox. Fast du kanske klarar av fps spel på konsoler? :ermm:

Du kommer inte bli besviken! :teehee:

Jag vet inte. Halo klarade jag av. Men annars är FPS-spel på konsoller egentligen bara skit. Sedan har jag inte spelat Halo eller något annat FPS på konsoll på länge så jag är "avvand (wthx?)". Kommer förmodligen att suga på skiten. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte. Halo klarade jag av. Men annars är FPS-spel på konsoller egentligen bara skit. Sedan har jag inte spelat Halo eller något annat FPS på konsoll på länge så jag är "avvand (wthx?)". Kommer förmodligen att suga på skiten. :teehee:

Skit samma du blir bättre med tiden :ermm: Du kommer inte att bli besviken på spelet jag lovar!!

___________________________________________________

Spelade lite förut idag... fick 24 Kill Streaks :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skit samma du blir bättre med tiden :D Du kommer inte att bli besviken på spelet jag lovar!!

Hmm. Kanske är sant. Blev ju så med Halo också. Man behöver ju bara träning.

Men problemet är också att jag inte vet om jag "får" byta in spelet oöppnat. För det kom med Boxen. Och om dom kräver att få kvitto så ser dom att det är med boxen och så. Och eftersom det var i en kampanj man fick välja 4 spel borde jag inte få byta det. Och öppnar jag skiten och byter så räknas det säkert som begagnat och då får jag bara någon hundring av dom 600kr det kostar. :ermm:

Problemas. Om jag bara kunde byta det för fullt pris så skulle jag spara 600kr på Skate från pengarna jag fick i julklapp. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...