Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jahapp nu sitter man här på Tjernobyl (stavning) uppdraget. Jag skjöt den där killen från hotellet, men nu ska jag ut därifrån. När jag kommer ner ifrån hotellet så kommer det ju 214 pers och allt man har är en sniper och en pistol. Dör ju hela tiden. Hur ska man klara det? :whistling:

Spring och göm dig tillsammans med din medhjälpare, väna ett tag (stå ut med allt skjutande och försök överlev!) sedan kommer han säga att ni inte kan ta dom för att dom är för många, sedan springer ni bort därifrån :>

iOBS! Byt ut din Pistol mot en av deras vapen iOBS!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nog för att jag har sett Golden Deagle till PC, men jag har inte ens hört talas om någon guld AK.

Jag vet inte om det är så till PC eller Xbox men när du har gjort alla assault rifles challenges (alltså marksman och extreme) så får du en guld AK, elr man kan välja det som ett skin

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guld AK:n finns till PC det gäller "bara" att klara alla marksman challenge och expert challenge på alla assult vapen. Det samma gäller gold skin till SMG, LMG, Shotgun och Sniper. Dock vet jag inte vilka vapen det är som har guld skin i diverse klasser.

Men hur gör man för att få guld desert eaglen? Det finns väll inga marksman challenge/expert challenge för side arm eller?

Redigerad av gta_player
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guld AK:n finns till PC det gäller "bara" att klara alla marksman challenge och expert challenge på alla assult vapen. Det samma gäller gold skin till SMG, LMG, Shotgun och Sniper. Dock vet jag inte vilka vapen det är som har guld skin i diverse klasser.

Men hur gör man för att få guld desert eaglen? Det finns väll inga marksman challenge/expert challenge för side arm eller?

Jag tror att du låser upp den vid en speciell level :D Vet inte säkert men jag tror jag har hört det iallafall...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gold AK47 - complete all Marksman and Expert Challenges for all Assault Weapons

Gold Mini-Uzi - complete all Marksman and Expert Challenges for all SMGs

Gold M60E4 - complete all Marksman and Expert Challenges for all LMGs

Gold M1014 - complete all Marksman and Expert Challenges for both Shotguns

Gold Dragunov - complete all Marksman and Expert Challenges for all Sniper Rifles

Gold Desert Eagle - reach Lv 55 (Commander) in MP rank.

Tänk vad Google funkade bra ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gold AK47 - complete all Marksman and Expert Challenges for all Assault Weapons

Gold Mini-Uzi - complete all Marksman and Expert Challenges for all SMGs

Gold M60E4 - complete all Marksman and Expert Challenges for all LMGs

Gold M1014 - complete all Marksman and Expert Challenges for both Shotguns

Gold Dragunov - complete all Marksman and Expert Challenges for all Sniper Rifles

Gold Desert Eagle - reach Lv 55 (Commander) in MP rank.

Tänk vad Google funkade bra :P

Synd att Dragunov blir guld... Hade viljat ha ett annat sniper vapen... Spelar ingen roll men den är så innibomben ful ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...