Mark Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Finns större, finns mindre. Men du kan glömma dina bilar eller katter till ljuddämpare. Tänk på The Sims också, det är ju minst lika våldsamt som Postal! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Levlade precis 32 Bra nu fick jag mer ammo... Vad använder ni för Perks??? Själv använder man 1. Mer ammo 2. Juggernaut (Ska nog ändra till Slighter hands) 3. Martydor... P.S Marky, Din signatur ser ut som spermier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Finns större, finns mindre. Men du kan glömma dina bilar eller katter till ljuddämpare. Du är ju fan blåst. Varför i helvete skulle man använda en katt som en ljuddämpare i COD?! Du har tydligen inte spelat COD allt för mycket. Offtopic-mannen returns. Redigerad 1 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 Du är ju fan blåst. Varför i helvete skulle man använda en katt som en ljuddämpare i COD?! Du har tydligen inte spelat COD allt för mycket. Offtopic-mannen returns. Det är ju du som är lite sned. Du förstod väl att jag var ironisk? Och kom inte och säg att jag inte har spelat CoD då det är spelet som jag har spelat mest dom två senaste åren. Dumma fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2007 (redigerad) Det är ju du som är lite sned. Du förstod väl att jag var ironisk? Och kom inte och säg att jag inte har spelat CoD då det är spelet som jag har spelat mest dom två senaste åren. Dumma fan. Dessvärre är det drygt med ironiska inlägg stup i ett. Ännu drygare då folk som du startar off-topic diskusioner för att irretera. Du borde förstå bättre, men tydligen inte. Dumhet räddar ingen från att tänka. Redigerad 1 december, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2007 Ontopic: Jag slog mitt egna Streak rekord på "20 Kills Streak" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Ontopic: Jag slog mitt egna Streak rekord på "20 Kills Streak" Let me touch you Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 Let me touch you Ska jag tolka det där positivt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 3 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2007 (redigerad) Ska jag tolka det där positivt Tolka det hur fan du vill.. vill inte röra dig längre ändå Redigerad 3 december, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 (redigerad) Edit: NVM min fittdator som inte funkar som den ska, det räckte med en omstart.. Redigerad 4 december, 2007 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 Såg på fz.se att CoD 5 var bekräftad. Samnt Guitar Hero IV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 http://callofduty.se/index.php?section=2&nid=1054 Lite info om 5:an... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 4 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2007 http://callofduty.se/index.php?section=2&nid=1054 Lite info om 5:an... Info?! det stod ju bara att det är på gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Lvl 32 nu, det går grymt segt. Suck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Sitter och är lite sugen på kane & lynch, verkar ganska tråkigt men karaktärerna är sköna Rank 55 på prestige mode 1.. niiiice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2007 Själv har man levlat från 31 till 39 på 2 dagar, stolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Vart i helsefyr finns Intel dator Nr.2 på uppdraget One Shot, One Kill? I en walktrough jag hittade så ska det finnas en dörr som ska öppnas, men jag hittar ingen dörr? Jag har letat överallt men hittar inget.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag har gått in i prestigemod 1 tråkit att alla vapen börja om för nu har ja ju fan inge vapen alls så just nu suger jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Jag har gått in i prestigemod 1 tråkit att alla vapen börja om för nu har ja ju fan inge vapen alls så just nu suger jag.. Och du spelar på...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 7 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2007 Har det på skoldatorn nu. Chernobyl-banan buggade sig så jag blev upptäckt HELA tiden första gången.. sen om man reloadade banan så funkade det. Kul spel f. ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts