Joe Dirt Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Haha, beat this. *BILD* WOW!! Jag har själv rekord på "10 Kills Streak" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Bra jobbat! mitt är 21... Angående favorit vapen så gillar jag Shotguns, är ganska bra med dom. Snipern som man får när man blir Major är också coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Ajuste... Glömde säga vilket mitt favo vapen var... Hursomhelst är det M4 Med Red Dot Sight!! Hur skön som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 spelar också cod 4 , mina favvovapen är nog shotguns. Grymt roligt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Lite synd att dom flesta banorna är så pass öppna att använda shotgun verkar dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Jag måste säga att det bästa vapnet jag har låst upp hittills är G3 med red dot sikte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2007 Lite synd att dom flesta banorna är så pass öppna att använda shotgun verkar dumt. Vacant (Eller Vagant glömt ) är en superbra bana att använda Shotgun på Brukar själv köra med shotgun på den banan när jag inte är på humör med Assault Rifles eller SMG... Nu ska jag ominstallera min data och nörda lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Är det ingen som vill lira över 360? På 360 har ja bara hunnit lira till lvl 24 för ja har en massa annat och spela Iaf ja kan lira lite med er på hamachi med. Men vet inte om det funkar får väll hoppas att det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Är det ingen som vill lira över 360? På 360 har ja bara hunnit lira till lvl 24 för ja har en massa annat och spela Iaf ja kan lira lite med er på hamachi med. Men vet inte om det funkar får väll hoppas att det går. Det går inte över hamachi Vi har försökt med allt möjligt men man måste sitta i samma nätverk för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Det går inte över hamachi Vi har försökt med allt möjligt men man måste sitta i samma nätverk för det Enligt polare finns det patch ute, har fått den av han men har inte testat då jag spelar på 360. Fick precis rank 29 för några minuter när jag lirade med Pontus. Nytt rekord idag också.. 278 poäng på en match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 Enligt polare finns det patch ute, har fått den av han men har inte testat då jag spelar på 360. Fick precis rank 29 för några minuter när jag lirade med Pontus. Nytt rekord idag också.. 278 poäng på en match. Det finns patchar ute men inte som fixar det tyvärr... Inte vad jag tror iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 En fråga. Är det nån annan som upplever att på MP delen så är vissa saker helt svarta. Och efter en liten stund så blir vapnet lika så. Fattar inte vad som är fel. Har ändrat och härjat på inst och ingen förändring. På SP är det som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2007 En fråga. Är det nån annan som upplever att på MP delen så är vissa saker helt svarta. Och efter en liten stund så blir vapnet lika så. Fattar inte vad som är fel. Har ändrat och härjat på inst och ingen förändring. På SP är det som vanligt. Kör du på vista?? När jag hade vista så hade jag också det problemet... Tror att det var nått med DX10 som min data inte gillade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Kör du på vista?? När jag hade vista så hade jag också det problemet... Tror att det var nått med DX10 som min data inte gillade Nej ja kör på XP home edition SP2 Har inte DX10. Nvidia7950GX2 2gigRam Duo E6400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Nej ja kör på XP home edition SP2 Har inte DX10. Nvidia7950GX2 2gigRam Duo E6400 Har du "Optimize for Dual cards" i options på?? (Vet inte exakt vad det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alftakillen Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Har du "Optimize for Dual cards" i options på?? (Vet inte exakt vad det heter Är inte det bara om man har 2 st kort? Jag har bara ett kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Är inte det bara om man har 2 st kort? Jag har bara ett kort. Det var det jag menade... Du har den INTE i kryssad va?? Min dator ställde in det när jag tröck "Optimize System Settings" tänkte om det var det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Hur stora är Multiplayer banorna? Är dem som i COD2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Hur stora är Multiplayer banorna? Är dem som i COD2? Finns större, finns mindre. Men du kan glömma dina bilar eller katter till ljuddämpare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2007 Finns större, finns mindre. Men du kan glömma dina bilar eller katter till ljuddämpare. Lol... Vad får dig att tro att han skulle tro något sådant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts