Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Vet inte riktigt. Jag har iaf lanat på det med kabel, utan Hamachi dvs. och då fungerade det utmärkt. Då är det hamachi som spärrar nått som vi vill att den inte ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Då är det hamachi som spärrar nått som vi vill att den inte ska Men du och jag kan väl ta en runda imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Men du och jag kan väl ta en runda imorgon? Sure... 1on1 eller? _______________________ BTW: Jag är level 25 nu "2nd Captain" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Sure... 1on1 eller? _______________________ BTW: Jag är level 25 nu "2nd Captain" Stämmer det att max lvl är 55? Min polare tog det nångång förra veckan och snacka om att maxlvlen var 55 (lr nåt sånt ^^) Är det svårt och ta 55 på ca 1vecka? (vill veta om han är bra ^^) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2007 Stämmer det att max lvl är 55? Min polare tog det nångång förra veckan och snacka om att maxlvlen var 55 (lr nåt sånt ^^) Är det svårt och ta 55 på ca 1vecka? (vill veta om han är bra ^^) Är inte helt säker på detta, men när man når lvl 55 så får man Prestige 1. Man måste sen få lvl 55 igen för att få Prestige 2. Det finns 10 Prestige. Är dock helt osäker på detta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Stämmer det att max lvl är 55? Min polare tog det nångång förra veckan och snacka om att maxlvlen var 55 (lr nåt sånt ^^) Är det svårt och ta 55 på ca 1vecka? (vill veta om han är bra ^^) På 1 vecka är det riktigt bra... Jag har haft spelet snart i en vecka och är bara 26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Online läget är super coolt dock, Någon som vill starta clan med moi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Online läget är super coolt dock, Någon som vill starta clan med moi? Skulle vara kul Har du msn så kan vi snacka mer via msn... (skicka pm + att jag vet en som vill joina:D) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Online läget är super coolt dock, Någon som vill starta clan med moi? Du har samma namn som mig. Du gillar Reservoir Dogs, det gör jag med. Sex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Har ett problem med mitt Call of Duty 4 hjälp. När jag startat kommer detta upp. Vad jag än trycker på händer inget. Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Har ett problem med mitt Call of Duty 4 hjälp. När jag startat kommer detta upp. Vad jag än trycker på händer inget. Vad är fel? För mig hjälpte det att installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Har ett problem med mitt Call of Duty 4 hjälp. När jag startat kommer detta upp. Vad jag än trycker på händer inget. Vad är fel? You are teh pirate! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 You are teh pirate! Like hell heller jag hade ju pirat kopia först och då hände det inget... tror det är att bara installera om spelet... _____________________________ Har ett eget litet problem... Jag blir ibland disconnectad från servern när jag laddar spelet... Det står "Server Timeout"... Fattar inte varför, är det för att jag har för lite med minne (sitter på 512 mb ddr )?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Har inte spelat sådär supermycket men är lvl 19 nu och brukar ligga med på top tre på dom servrarna jag lirar på. Finns väldigt mycket nybörjare på det här om man jämför med CoD2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Har inte spelat sådär supermycket men är lvl 19 nu och brukar ligga med på top tre på dom servrarna jag lirar på. Finns väldigt mycket nybörjare på det här om man jämför med CoD2. Du får ju tänka så också att du inte leker pirat nu och att det inte finns så många från holland med sina aimbots etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 21 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2007 Du får ju tänka så också att du inte leker pirat nu och att det inte finns så många från holland med sina aimbots etc. Holländarna lirade ju mest i början då MP cracket släpptes till CoD2. Det var faktiskt väldigt lite fuskande då jag lirade mot slutet. Speccade ofta en del för att se om folk fuskade med t.ex aimbot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Några sugna att spela cod4 kan ju adda PSN: Eastlund7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Några sugna att spela cod4 kan ju adda PSN: Eastlund7 Sure, men vad är PSN??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 22 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2007 Sure, men vad är PSN??? PlayStation Network. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 25 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2007 seriöst? ingen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts