Jump to content

Call of Duty 4


Boomer
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 939
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Stämmer det att max lvl är 55?

Min polare tog det nångång förra veckan och snacka om att maxlvlen var 55 (lr nåt sånt ^^)

Är det svårt och ta 55 på ca 1vecka? (vill veta om han är bra ^^)

Är inte helt säker på detta, men när man når lvl 55 så får man Prestige 1. Man måste sen få lvl 55 igen för att få Prestige 2. Det finns 10 Prestige.

Är dock helt osäker på detta :w000t:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

You are teh pirate!

Like hell heller :teehee: jag hade ju pirat kopia först :( och då hände det inget... tror det är att bara installera om spelet...

_____________________________

Har ett eget litet problem...

Jag blir ibland disconnectad från servern när jag laddar spelet... Det står "Server Timeout"... Fattar inte varför, är det för att jag har för lite med minne (sitter på 512 mb ddr :confused: )??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har inte spelat sådär supermycket men är lvl 19 nu och brukar ligga med på top tre på dom servrarna jag lirar på. Finns väldigt mycket nybörjare på det här om man jämför med CoD2. :(

Du får ju tänka så också att du inte leker pirat nu och att det inte finns så många från holland med sina aimbots etc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får ju tänka så också att du inte leker pirat nu och att det inte finns så många från holland med sina aimbots etc.

Holländarna lirade ju mest i början då MP cracket släpptes till CoD2. Det var faktiskt väldigt lite fuskande då jag lirade mot slutet. Speccade ofta en del för att se om folk fuskade med t.ex aimbot.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...