Tux Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Hur fan får jag upp dev-konsolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Ska vi säga klockan fem? Yeah!!! alla in på msn då, ok? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Yeah!!! alla in på msn då, ok? Yepp. Klockan 5 går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Fyfan vad jag älskar Epilogue banan , riktigt grym är den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Hur är spelet multiplayer? Hoppas spelytan är större och att det finns olika fordon att använda. Annars suger spelet kuk lika hårt som COD och COD2. Antar att det inte är så blodigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Hur är spelet multiplayer? Hoppas spelytan är större och att det finns olika fordon att använda. Annars suger spelet kuk lika hårt som COD och COD2. Antar att det inte är så blodigt. FYFAN!!! Multiplayer spelet är hur j*vla kul som helst!!!! Man måste levla och grejer för att få nya vapen och grejer skit kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Hur är spelet multiplayer? Hoppas spelytan är större och att det finns olika fordon att använda. Annars suger spelet kuk lika hårt som COD och COD2. Antar att det inte är så blodigt. Grymt skoj. Och nej, det är inte blodigt. Och nej, det finns inga fordon att använda... fast jag har inte spelat alla game-modes heller, så jag kan inte vara 100% säker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Grymt skoj. Och nej, det är inte blodigt. Och nej, det finns inga fordon att använda... fast jag har inte spelat alla game-modes heller, så jag kan inte vara 100% säker. Nix, inga fordon i CoD4. Vill man åka pansarvagn och flygplan så får man fixa BF2 istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Nix, inga fordon i CoD4. Vill man åka pansarvagn och flygplan så får man fixa BF2 istället. äckliga skit BF2... Hatar det spelet... _____________________________________________ Ontopic : Posta eran Level nästa gång, är lite kul att se min är 23... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Är level 26. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Någon som vill lira över Hamachi? Har inte spelat CoD4 multiplayer sedan 360 betan, så be nice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Någon som vill lira över Hamachi? Har inte spelat CoD4 multiplayer sedan 360 betan, så be nice. Skulle vara kul ska vi säga klockan 18:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Är på lvl 5 nu. Men ligger på världens äckel-ping så jag har lite småproblem att lira. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Skulle vara kul ska vi säga klockan 18:00? Yes. Det blir perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Skulle vara kul ska vi säga klockan 18:00? Jag hänkar gärna på Skriv bara Servernamn och lösenord Redigerad 18 november, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jag öppnar en hamachi server runt 18:00 (kanske äter då, är den inte uppe förrän 18:30 är jag inte hemma ) Servernamn : GtasajtenCod4 Lösenord : GtasajtenCod4 ses ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) Hamachi servern uppe, Cod 4 servern uppe _______________________________________ Ledsen för double post Redigerad 18 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 Jag är inne nu . Kom igen folk!, ju fler! desto ballare blir det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 (redigerad) det gick inte... Fan, helt jävla fucking omöjligt!! vi provade allt, Kan det vara punkbuster som stör eller?? (slog mig nu) Redigerad 18 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2007 det gick inte... Fan, helt jävla fucking omöjligt!! vi provade allt, Kan det vara punkbuster som stör eller?? (slog mig nu) Vet inte riktigt. Jag har iaf lanat på det med kabel, utan Hamachi dvs. och då fungerade det utmärkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts