Joe Dirt Skrivet 14 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2007 Jag klarar inte av minsta lagg. Det ska vara super rent, annars blir det uninstall Men det är inte lagg (föresten menar du HACK)... det är mer att spelets sölas ner... Inget hack eller något utan bara ner sölning... 60 FPS stabilt 1600x1200, 4xAA, Allt på högsta. OFTA??? vad har du för data??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Såja, då har man varvat spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Såja, då har man varvat spelet! Klarade det inom 12 timmar när jag köppte det, och med en middagspaus någonstans där i mellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Klarade det inom 12 timmar när jag köppte det, och med en middagspaus någonstans där i mellan Klarade det på 6.30 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Jag klarade det efter 3 dagar, vad vinner jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Jag klarade det efter 3 dagar, vad vinner jag? inget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 inget Lol... Han kan väl få en kram av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Varför spelar ni ut det så fort? Ett spel ska man ju njuta av, njuta av länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Varför spelar ni ut det så fort? Ett spel ska man ju njuta av, njuta av länge! Men spelar du spelet i sträck utan att käka och gå på toa (som jag tex... Var beroende ) så går det fort... Nästan för fort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Nån som vet om dom ska släppa ett officiellt soundtrack? Älskar musiken i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Varför spelar ni ut det så fort? Ett spel ska man ju njuta av, njuta av länge! För att jag stoppa in skivan i PS3'an och vipps så va spelet slut! det är ett kort spel, den sa Infinity Ward också, men online är freakin sweet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Känns det inte lite kukmätaraktigt med alla jämförelser? Är det därför det finns en tråd om COD4? Notera att det inte är personangrepp utan rent generellt. "A, jag klarade det på 8 timmar, slå det" "HAHAHA, jag körde ut det på 3 timmar, med lite fika" "Jag gjorde det på 3 dagar, men jag spelade inte så intensivt" "JAG HAR REKORD, 2 TIMMAR!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Känns det inte lite kukmätaraktigt med alla jämförelser? Är det därför det finns en tråd om COD4? Notera att det inte är personangrepp utan rent generellt. "A, jag klarade det på 8 timmar, slå det" "HAHAHA, jag körde ut det på 3 timmar, med lite fika" "Jag gjorde det på 3 dagar, men jag spelade inte så intensivt" "JAG HAR REKORD, 2 TIMMAR!" För att vi skojar lite med varandra och bara berättar om hur lång tid det tog oss att klara ut spelet!? Va inte så känslig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 OFTA??? vad har du för data??? Okej, det går inte stabilt. Däremot går det mellan 100 och 20 FPS. Otroligt varierande. Spelet kräver inte överdrivet mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 15 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2007 Okej, det går inte stabilt. Däremot går det mellan 100 och 20 FPS. Otroligt varierande. Spelet kräver inte överdrivet mycket Nej igentligen inte, jag kör det på nästan högsta och jag sitter på en 2.8 ghz (Single-core) med ett geforce 7600 gs med bara 512 MB DDR-minne... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 (redigerad) 1.Känns det inte lite kukmätaraktigt med alla jämförelser? 2.Är det därför det finns en tråd om COD4? 3.Notera att det inte är personangrepp utan rent generellt. 1.Jupp det är som att äga en galen pitbull och senaste BMW med kromade rims! 2.Eftersom vi fortfarande mäter våra kukar inom samtalsämnet CoD4 så ja, det är därför tråden finns! 3.Noterat! Redigerad 16 november, 2007 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 (redigerad) Två frivilliga härifrån som vågar utmana mig och en vän på en CoD4 match över hamachi nu ikväll? Adda eller skriv till LinusUddin@hotmail.com Redigerad 16 november, 2007 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 16 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2007 (redigerad) Lol, känner mig nästan som en nörd här ^^ har spelat över 4 timmar och är level 17 sedan 15:00 ^^ Jag kanske kan utmana dig och din vän bara jag hittar en till osm vill spela Redigerad 16 november, 2007 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Lol, känner mig nästan som en nörd här ^^ har spelat över 4 timmar och är level 17 sedan 15:00 ^^ Jag kanske kan utmana dig och din vän bara jag hittar en till osm vill spela Ja kan vara med dig . Vilken tid såfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2007 Ska vi säga klockan fem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts