Toki Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Idag när jag satte mig vid datorn o skulle sätta igång steam så kommer en ruta upp där det står: "Steam is having trouble connecting to Steam servers". Jag trodde att det var nåt fel på min dator,men så ringde en polare o sa att det var likadant för honom. Har frågat en del andra och det har varit nere för dom också. Vet nån nånting om det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 . http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=815413 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 15 december, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Steam handlar inte bara om CS. Det är en spelbutik online och en massa andra grejer. Sant, men svaret på hans fråga står där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Sant, men svaret på hans fråga står där. Okej, jag ber om ursäkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 (redigerad) Steam handlar inte bara om CS. Det är en spelbutik online och en massa andra grejer. Nepp, men precis som Qouad skrev så var det svaret på hans fråga som jag länkade till, för den fanns i CS-tråden. Redigerad 15 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Steam är precis så som alla andra internet krävande program. Ibland kan det hända att det blir nått fel med servern det ligger på eller liknande. Bit ihop och pröva senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Den stad där Steams servrar befinner sig (Seattle) upplever just nu elavbrott, det är därför du inte kan ansluta till Steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Lite konstigt att de inte har back-up servrar i typ eu eller någon annanstans i Usa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Lite konstigt att de inte har back-up servrar i typ eu eller någon annanstans i Usa. Förmodligen har de inte råd (nåja) med en dubbel uppsättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 När jag kör P¤csteam så stannar det typ när jag trycker launch game på något spel.. why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 (redigerad) Mök.. Redigerad 23 januari, 2007 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 När jag kör P¤csteam så stannar det typ när jag trycker launch game på något spel.. why? P¤csteam är ju säkert jätte lagligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Helpiswhatiwant Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Mök.. H¤!a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 P¤csteam är ju säkert jätte lagligt Låt han använda skiten. Tar inte så lång tid innan han blir VAC bannad och anmäld till steam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Låt han använda skiten. Tar inte så lång tid innan han blir VAC bannad och anmäld till steam Tog 5 månader innan Steam bannade mitt acc dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 P¤csteam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Låt han använda skiten. Tar inte så lång tid innan han blir VAC bannad och anmäld till steam Man gör bara ett nytt account sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2007 Man gör bara ett nytt account sen. Så blir man tillslut IP loggad? Då blir det inte så kul för en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts