Gof Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Dessutom så har du tagit konceptet med "time limit" från Nitzkit, SF och Zerox 24h video. Eh. Va? Det släpps nya 24h, 1h, 12h filmer hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Eh. Va? Det släpps nya 24h, 1h, 12h filmer hela tiden. Den var den första. Men jag menade på att du kommer till gtasajten och säger att DU kom på idén... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Den var den första. Men jag menade på att du kommer till gtasajten och säger att DU kom på idén... Haha. Ge dig, Jag sa att jag fick idén att göra ytterligare en film under tidsbegränsning. Skrev jag någonstans att jag kommit på hela konceptet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Haha. Ge dig, Jag sa att jag fick idén att göra ytterligare en film under tidsbegränsning. Skrev jag någonstans att jag kommit på hela konceptet? "Jag och några andra fick idén att göra en '1h Collab' på MSN." Ser inget "ytterligare" i den meningen. Redigerad 16 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 "Jag och några andra fick idén att göra en '1h Collab' på MSN." Ser inget "ytterligare" i den meningen. Jag ser inget "Jag och några andra kom på ett nytt koncept för videos. Gör dom under en timme" .. Orkar inte spamma tråden mer, Skicka PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts