Gof Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Jag och några andra fick idén att göra en '1h Collab' på MSN. Sagt och gjort. Nu, 2½ timme efter att vi bestämmde oss för det. Är den klar. Enjoi it EDIT. Eller nä, Nu ljuger jag lite grann. Den blev klar igår faktiskt. FileFront Mirror Redigerad 14 december, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jo, den var lite smånajs. Vart får jag tag på en helvit/helsvart nrg? Finns det fler färger? Går det alltså fortare om man stegrar jättemycket på bakhjulet? Ska man snabbtrycka på lutaframåtknappen efter att mc:n har "hoppat till", eller ska man göra samma sak igen då? Som sagt, filmen var rätt ball. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Att man åker sådär är för att få mera fart. När man kastas ner på hjulen igen så har man ökat farten med ca 25%. Detta kallas för RAD's Speed Method. Jag använder SACC för att få bilarna i dom färgerna jag önskar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Kanske kan ladda upp den på Google video..Om jag får,och orkar så att säga .. Laddar ner..mer kommentarer kommer snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Att man åker sådär är för att få mera fart. När man kastas ner på hjulen igen så har man ökat farten med ca 25%. Detta kallas för RAD's Speed Method. Jag använder SACC för att få bilarna i dom färgerna jag önskar. Jaha, okej. Laddade ner SACC nu.. kan man köra SA:MP även fast man har det installerat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jadå. Inget problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Annars kan man gå in i Carcols i data i SA mappen.. simpelt och lätt där kan ställa in vilka färger på fordron, vilka dom ska finnas i och så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Jag och några andra fick idén att göra en '1h Collab' på MSN. Sagt och gjort. Nu, 2½ timme efter att vi bestämmde oss för det. Är den klar. Enjoi it EDIT. Eller nä, Nu ljuger jag lite grann. Den blev klar igår faktiskt. FileFront Mirror Hmm 2½ timme efter låter otroligt. Och jag såg för flera dagar sedan någonting i stil med "Världens första 1timmes SA Film kommer snart" Och det var snarare fyra fem dagar sedan än igår... Du inte ska ljuga för oss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Hmm 2½ timme efter låter otroligt. Och jag såg för flera dagar sedan någonting i stil med "Världens första 1timmes SA Film kommer snart" Och det var snarare fyra fem dagar sedan än igår... Du inte ska ljuga för oss! Om du pratar sanning så, blähh För övrigt vart inte filmen någon höjdare stuntsen var väl okej, några bra. Men musik och redigering sög dase Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 + 1 fin grind av Godfather - Dålig,dålig och åter dålig musik -Stuntsen såg väldigt moddade ut -Inte bra editering 0.5\5 Tyvärr Och sedan så håller jag med Vicke på den punkt att ni verkar ha hållit på med denna iaf några dagar. Men det är ju min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Och jag såg för flera dagar sedan någonting i stil med "Världens första 1timmes SA Film kommer snart" En så lång film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 En så lång film? Dom gör alla stuntsen på en timme eller nåt! Tror jag. Blir lite segt att titta på en 1 timmes stuntfilm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 + 1 fin grind av Godfather - Dålig,dålig och åter dålig musik -Stuntsen såg väldigt moddade ut -Inte bra editering 0.5\5 Tyvärr Och sedan så håller jag med Vicke på den punkt att ni verkar ha hållit på med denna iaf några dagar. Men det är ju min åsikt Okej. Nu ska du få förklara, Vilka stunts såg moddade ut? Sen så måste jag låta dig notera. Redigeringen var också gjord på en timme, Ska du kritisera så kritiserar man fan under belägg. - Och några dagar? Visst, Fick idén för några dagar sen. Satte den i verket i förrgår, Lade upp den igår. Vad är oklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Okej. Nu ska du få förklara, Vilka stunts såg moddade ut? Sen så måste jag låta dig notera. Redigeringen var också gjord på en timme, Ska du kritisera så kritiserar man fan under belägg. - Och några dagar? Visst, Fick idén för några dagar sen. Satte den i verket i förrgår, Lade upp den igår. Vad är oklart? Dom flesta såg moddade ut om jag får säga mitt, fordonen såg ut att flyga otroligt högt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Dom flesta såg moddade ut om jag får säga mitt, fordonen såg ut att flyga otroligt högt Har du spelat för mycket VC? Man kommer högre i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Har du spelat för mycket VC? Man kommer högre i San Andreas. Tyckte ändå att det såg moddat ut...men jag bryr mig inte om stunten var moddade eller inte, gillade ändå inte filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Okej. Nu ska du få förklara, Vilka stunts såg moddade ut? Sen så måste jag låta dig notera. Redigeringen var också gjord på en timme, Ska du kritisera så kritiserar man fan under belägg. - Och några dagar? Visst, Fick idén för några dagar sen. Satte den i verket i förrgår, Lade upp den igår. Vad är oklart? Han kanske ändå tykte redigeringen var dålig för att vara gjord på en timme ändå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Han kanske ändå tykte redigeringen var dålig för att vara gjord på en timme ändå? Visst, Det är hans åsikt. Den kan jag inte ändra, Men eftersom han sa att vi hade hållit på med den i några dagar så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 2/10 Halvtaskiga stunts (enligt mig hade de passat som "fillers" i en längre film) och keff musik/redegering. Tyckte några stunts såg moddade ut men jag har inte hängt med på de nya stunt-teknikerna och skit så jag har ingen aning. Dessutom så har du tagit konceptet med "time limit" från Nitzkit, SF och Zerox 24h video. Kan passa på att svara på det du sa om att jag skröt om att jag var bäst på att stunta på gtasajten. Jo visst gjorde jag det, men på den tiden var jag bäst här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Inte så vidare bra... Varför trycka in allt på en timme och göra en skitfilm när man kan göra en ordentlig på några dagar istället... 1/10 - Musik sög - Redigering sög - Stuntsen dög/sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts