Jump to content

Walkaway

Gof
 Share

Recommended Posts

Jo, den var lite smånajs. :shifty:

Vart får jag tag på en helvit/helsvart nrg? Finns det fler färger?

Går det alltså fortare om man stegrar jättemycket på bakhjulet? Ska man snabbtrycka på lutaframåtknappen efter att mc:n har "hoppat till", eller ska man göra samma sak igen då?

Som sagt, filmen var rätt ball.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att man åker sådär är för att få mera fart. När man kastas ner på hjulen igen så har man ökat farten med ca 25%. Detta kallas för RAD's Speed Method.

Jag använder SACC för att få bilarna i dom färgerna jag önskar. :shifty:

Jaha, okej. :)

Laddade ner SACC nu.. kan man köra SA:MP även fast man har det installerat?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag och några andra fick idén att göra en '1h Collab' på MSN. Sagt och gjort.

Nu, 2½ timme efter att vi bestämmde oss för det. Är den klar.

Enjoi it

EDIT. Eller nä, Nu ljuger jag lite grann. Den blev klar igår faktiskt.

FileFront Mirror

Hmm 2½ timme efter låter otroligt. Och jag såg för flera dagar sedan någonting i stil med "Världens första 1timmes SA Film kommer snart"

Och det var snarare fyra fem dagar sedan än igår... :P Du inte ska ljuga för oss!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm 2½ timme efter låter otroligt. Och jag såg för flera dagar sedan någonting i stil med "Världens första 1timmes SA Film kommer snart"

Och det var snarare fyra fem dagar sedan än igår... :P Du inte ska ljuga för oss!

Om du pratar sanning så, blähh B)

För övrigt vart inte filmen någon höjdare stuntsen var väl okej, några bra. Men musik och redigering sög dase :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

+ 1 fin grind av Godfather ;)

- Dålig,dålig och åter dålig musik

-Stuntsen såg väldigt moddade ut

-Inte bra editering

0.5\5

Tyvärr :)

Och sedan så håller jag med Vicke på den punkt att ni verkar ha hållit på med denna iaf några dagar.

Men det är ju min åsikt :)

Okej. Nu ska du få förklara, Vilka stunts såg moddade ut? Sen så måste jag låta dig notera. Redigeringen var också gjord på en timme, Ska du kritisera så kritiserar man fan under belägg.

-

Och några dagar? Visst, Fick idén för några dagar sen. Satte den i verket i förrgår, Lade upp den igår.

Vad är oklart?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej. Nu ska du få förklara, Vilka stunts såg moddade ut? Sen så måste jag låta dig notera. Redigeringen var också gjord på en timme, Ska du kritisera så kritiserar man fan under belägg.

-

Och några dagar? Visst, Fick idén för några dagar sen. Satte den i verket i förrgår, Lade upp den igår.

Vad är oklart?

Dom flesta såg moddade ut om jag får säga mitt, fordonen såg ut att flyga otroligt högt :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

-

Vad är oklart?

Han kanske ändå tykte redigeringen var dålig för att vara gjord på en timme ändå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2/10

Halvtaskiga stunts (enligt mig hade de passat som "fillers" i en längre film) och keff musik/redegering. Tyckte några stunts såg moddade ut men jag har inte hängt med på de nya stunt-teknikerna och skit så jag har ingen aning. Dessutom så har du tagit konceptet med "time limit" från Nitzkit, SF och Zerox 24h video.

Kan passa på att svara på det du sa om att jag skröt om att jag var bäst på att stunta på gtasajten. Jo visst gjorde jag det, men på den tiden var jag bäst här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor