Armiiin Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Heej, jag är rätt ny på gta:sa multiplayer bara spelat några gånger men kan rätt mycket. Jag undrar om någon vill spela med mig och en kompis vi menar att skaffa gäng, gå runt till sammans, känna pengar, stylea bilar och sånnt.... Vi är 13 - 14år och har ventrilo och sånnt.. om du vill så finns det lite krav: du måste ha: -Ventrilo (så kan vi snacka under speltiden) -aktiv (minst 2timmar om dagen) vi har ventrilo server! Messa: steam_arko@hotmail.com (jag är lite oaktiv till början för det blev lite krångel.. fixar snart) eller orhanp92_@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 (redigerad) Vilken server är ni inne på då? Det vore bra om det var en med många och klara regler, lösenordsskyddad. Jag har varit inne på en del som knappt har varken regler eller kommandon alls och det är inte särskilt kul. Den enda jag hittills tyckt är perfekt är Chillpoint. EDIT: 2 timmar om dan?! Redigerad 14 december, 2006 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Vilken server är ni inne på då? Det vore bra om det var en med många och klara regler, lösenordsskyddad. Jag har varit inne på en del som knappt har varken regler eller kommandon alls och det är inte särskilt kul. Den enda jag hittills tyckt är perfekt är Chillpoint. EDIT: 2 timmar om dan?! Jag älskade Chillpoint. Och jag försökte att bli medlem hale tiden men det var fullt... :'( Sen så låste dom den p.g.a för många fuskare... Vet nån lösenordet??? Eller var man reggar sig nu??? ONTOPIC: är gärna med och lirar när min dator har fixat sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Jag älskade Chillpoint. Och jag försökte att bli medlem hale tiden men det var fullt... :'( Sen så låste dom den p.g.a för många fuskare... Vet nån lösenordet??? Eller var man reggar sig nu??? Här är huvudsidan för Chillpoint, du måste först läsa reglerna jäkligt noggrant, läsa reglerna igen och avsluta med att... läsa reglerna. De är väldigt strikta på den saken, men det är för allas bästa. När du läst reglerna kan du bli medlem i fourmet och du får ett lösenord. Sen kan du komma in på servern där du måste spela en timme i sträck för att blir reggad på själva servern, där ditt kontos info om pengar på banken mm sparas. Först blir man medlem i forumet efter att ha läst reglerna, sen får man ett lösenord för att börja spela, sen efter en timmes spelande (i sträck) kan du skriva "/register LÖSEN" eller vad nu kommandot var. Nästa gång du vill spela måste du skriva "/login LÖSEN" för att kunna spela, annars kickas du och får börja om pga att du kanske försöker stjäla nån annans (ditt eget) ID. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 Här är huvudsidan för Chillpoint, du måste först läsa reglerna jäkligt noggrant, läsa reglerna igen och avsluta med att... läsa reglerna. De är väldigt strikta på den saken, men det är för allas bästa. När du läst reglerna kan du bli medlem i fourmet och du får ett lösenord. Sen kan du komma in på servern där du måste spela en timme i sträck för att blir reggad på själva servern, där ditt kontos info om pengar på banken mm sparas. Först blir man medlem i forumet efter att ha läst reglerna, sen får man ett lösenord för att börja spela, sen efter en timmes spelande (i sträck) kan du skriva "/register LÖSEN" eller vad nu kommandot var. Nästa gång du vill spela måste du skriva "/login LÖSEN" för att kunna spela, annars kickas du och får börja om pga att du kanske försöker stjäla nån annans (ditt eget) ID. Ok, tack. Då blir det bort med fusken och fram med läse glasögonen. Förstår att dom är allvarliga. innan dom började med lösen så var det tysentals med fuskare (Mycket mer än mig) som gick runt med machinegun och spawn killa och sånt skit. Dom kickade ett-i-ett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts