Jump to content

Driv3r

Cyper
 Share

Betygsätt Driv3r  

20 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Efter att ha klarat Parallel Lines och fått besvikelsen att varken båtar eller inomhusmiljöer är tillgängliga så blev jag sugen på Driv3r. Är det värt att köpa? Är freeride kul? Vad får det för betyg? finns det gäng runt om i städerna? Vill veta lite.

Edit: Alla som röstar kan säga sin åsikt om varför.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad finns det för buggar då? Roligare då man kan gå in i byggnader och köra båt. Sen är staden bättre med mindre trafik

Länge sen jag spelade D3.

På vissa ställen om du krockar så hamnar du under ytan osv.

Man kan bara gå in i vissa byggnader för hämta liv/vapen etc.

Håller med om trafiken. I DPL var det fan rena röran.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

DriverPL är nog bland det verkligaste spelen nånsin.

Men det är irreterande att det inte är lika öppet som Driv3r! Man kan inte ens gå inI byggnader I PL, eller ja, EN byggnad. I Driv3r kunde man gå in alla byggnader man en gång varit inne I på något uppdrag. Sedan fanns där båtar, gömda bilar och Timmy's att döda. Sen gick det att välja väder. Samma väder I PL hela tiden. Skit tråkigt ju.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är irreterande att det inte är lika öppet som Driv3r! Man kan inte ens gå inI byggnader I PL, eller ja, EN byggnad. I Driv3r kunde man gå in alla byggnader man en gång varit inne I på något uppdrag. Sedan fanns där båtar, gömda bilar och Timmy's att döda. Sen gick det att välja väder. Samma väder I PL hela tiden. Skit tråkigt ju.

Men grafiken,musiken,möjligheterna att modda bilar,och känslan är mycket bättre i PL :ermm: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har köpt Driv3r nu. Uppdragen I det är så Niice. :D

EDIT: Måste tillägga att alla cutscens är så jävla bra gjorda. Gillar då Dubois blir påkommen av South Beach-gänget (han är också undercover) och då Tanner får se han hänga I taket med förtejpad mun. Sedan slår dom ner Tanner och säger åt han att skjuta polisen, om inte så säger ju det att han själv är polis. Väldigt sköna cutscenes fast spelet kunde varit lite svårare på vissa uppdrag.

Citerar en gamal och god post. :P

Jag kommer att köpa det och spela det själv och få min egen åsikt istället för att lyssna på andra, precis som jag gjorde med driv3r. Och jag ser inte direkt vad som är så dåligt med Driv3r? Visst, GTA är bättre, men vilka spel är inte GTA bättre än...?

Kontrollerna är helt okej sålänge man ger dom en chans, man är en dålig gamer överhuvudtaget om man bara ger upp för att man tycker att inte kontrollerna passar en. Snobbvarning. Latisvarning. Uppdragen är inte alls så enformiga, de är en hel blandade, och i många uppdrag måste man tänka för att förstå hur man ska göra. Det är inte mycket alls i vissa uppdrag som beskrivs i text, och det gör att man kan avancera i uppdraget hur man vill. Antingen springa in och leka Rambo, eller smyga sig in tyst och få det enklare(syftar på vissa uppdrag). Dessutom gillade jag hur bilarna reagerade när man svängde skarpt, mycket mer verkligare än GTA's bilars reaktion på såna svängar.

Dock så var slutet lite sorgligt.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor