Gäst Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Jag börjar bli lite hagalen hära. När jag ska radera ut pcj600.txd och pcj600.dff så kommer detta meddelandet upp "Dir error.. It might be in using. Exiting" -- Vad ska jag göra? Jag har provat med IMG 1.3 och 2.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Det låter skumt, speciellt med tanke på den dåliga engelskan. Men det jag antar att det betyder är att de filerna håller på att användas just nu - stäng ner spelet och andra apps som kan tänkas använda de filerna. Sen provar du igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Pröva http://www.turnipfan.com/index.php?page=g-img om det inte fungerar installeraom spelet och sen gör du back up på på img-filerna...och testa igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Funkar det inte att bara byta namn på dem då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts