Solidsnake Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Jag sökte på denna tråd hittade en redan men den var två år gammal. Så jag tänkte då skapa en ny tråd efter som annars får man massa liv.. Skriv inte i gammla trådar bla bla.... Som vissa säger ibland.. Aja tillbaks till tråden.. Själv tycker jag att det är roligt men jag har ett problem med det.. Problemet är att när jag börjar spela så på vissa saker så får jag en vit fyrkant och ett vit kryss i mitten.. Hur får jag bort det ganska störande.. Nåt som ska skrivas i consolen??.. Så här ser problemet ut: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Negermongo sök bättre ! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...868&hl=half Aha, du skrev att den var 2 år gammal men jag ser ingen senaste post som är 2 år gammal. Negermongo ! Redigerad 12 december, 2006 av I lol Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Finns redan en sån här tråd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Negermongo sök bättre ! http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...868&hl=half Aha, du skrev att den var 2 år gammal men jag ser ingen senaste post som är 2 år gammal. Negermongo ! Sök på Half Neger K*K Finns redan en sån här tråd Den är fan 2år gammal tråd.. Jag vet hur dte är att skriva i Gamla trådar MOd/Admin eller nån anna säger "SKRIV EJ I GAMLA TRÅDA" lite sånt.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 OFF: Vad har ni emot negrer? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 OFF: Vad har ni emot negrer? Dom tar våra bananer. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Dom tar våra bananer. LOOOOL! Får väl fan gå till andra tråden och fråga da! Om ingen kan hjälpa än här Redigerad 12 december, 2006 av Darkwolf Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts