VickeX Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Får jag säga Grattis till Lofon som vann tävlingen! Och sen: Varför säger många av er som röstar på Lofon förlåt till mig? Ni får ju tycka vad ni vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 1 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2007 Får jag säga Grattis till Lofon som vann tävlingen! Och sen: Varför säger många av er som röstar på Lofon förlåt till mig? Ni får ju tycka vad ni vill. Tack för det! Bättre lycka nästa gång kanske jag får lov att säga då... (Hmm.. undrar om man ska starta en ny tävling? ) Anyway, tänkte bara ge er ett litet surftips så här in på nya året: http://www.youtube.com/watch?v=uqUmeDopcgE Det är original musikvideon til "Muskeltroll"! Vi kunde inte spela, men vad gjorde det? Vi hade kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts