Foo Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vinnaren är han som har flest röster: 00:00 1 Januari 2007 Om det skulle bli oavgjort förlängs tiden att rösta med exakt ett dygn ända fram tills den dag då rösterna skiljer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vinnaren är han som har flest röster: 00:00 1 Januari 2007 Om det skulle bli oavgjort förlängs tiden att rösta med exakt ett dygn ända fram tills den dag då rösterna skiljer sig. Knull Väte. Votar Lofon på sig själv är han bara en lite kossa Spännande datum du satt. 00:00 1 Jan 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 11 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Båda ni ligger i samma brahets-klass. Vote: VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Vote: Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Hade det inte varit någon text i Lofons låt hade jag röstat på den. Men nu är väll text ett måste. Lofon, du och din vänn gör jävligt bra musik. Fortsätt så men skriv seriösa texter eller låtar utan text. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Fan, så glömde jag det här. Nåväl - VickeX kändes lite väl tillgjord på en del ställen - men jag associerar den här tävlingen mer med sång än melodi och klipp, så jag röstar på VickeX. Lofon - Grymt bra jobbat, jag skulle ha röstat på dig om jag bara skulle ha hört din röst lite mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 *Singlar slant* (Really!) Vote: Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) *Singlar slant* (Really!) Vote: Lofon Pff och du lät inte oss välja Edit: Oj oj. Får Får! Redigerad 12 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Lofon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Skrattade så mycket åt VickeX's så jag kan inte annat än ge honom min röst 5-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Skrattade så mycket åt VickeX's så jag kan inte annat än ge honom min röst 5-5 6-5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 6-5 6-6. Lofon fick min. Sorry VickeX, men jag garva bara åt din .. Men väldigt kreativt. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 6-6. Lofon fick min. Sorry VickeX, men jag garva bara åt din .. Men väldigt kreativt. =) Jag vet. Jag är kreativ ------------------------- 7-6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Jag vet. Jag är kreativ ------------------------- 7-6 Sluta göra nya användare och rösta på dig själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Sluta göra nya användare och rösta på dig själv Haha. Du är ju moderator. Du kan ju kolla IP'n om du vill. Och även om det är olika är det inte jag. Du kan ju kolla. Har det registrerats många nya medlemmar inte? Nope. Jag är en ärlig prick Edit: Nyaste membärn joinade 11 Dec och senast aktiv 11:13 och då fanns inte äns pollen. Känner mig... Ledsen Redigerad 12 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Haha. Du är ju moderator. Du kan ju kolla IP'n om du vill. Och även om det är olika är det inte jag. Du kan ju kolla. Har det registrerats många nya medlemmar inte? Nope. Jag är en ärlig prick Edit: Nyaste membärn joinade 11 Dec och senast aktiv 11:13 och då fanns inte äns pollen. Känner mig... Ledsen Varför tror det denna; ( ) fanns med för? Haha... Nåja, du vinner säkert ska du se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Varför tror det denna; ( ) fanns med för? Haha... Nåja, du vinner säkert ska du se. Jag bryr mig inte om jag vinner eller inte. Jag är glad att jag får några röster när vi nu bara är två som tävlar. Jag fick inga röster alls i förra tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Skrattade så jävla mycket åt VickeX låt. Min röst blir såklart till VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Vote: VickeX Så rolig o bra Lofon är också bra men måste trots allt rösta på VickeX med håll käften, haha, bäst är ju där nånstans i mitten där nått går fel och så säger han "äh skit samma"... Redigerad 12 december, 2006 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Shooo Lofon! (röstar på Lofon). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts