Jump to content

GTA-Sajten Song Contest

Foo
 Share

Vem ska vinna?  

73 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan, så glömde jag det här. :)

Nåväl - VickeX kändes lite väl tillgjord på en del ställen - men jag associerar den här tävlingen mer med sång än melodi och klipp, så jag röstar på VickeX.

Lofon - Grymt bra jobbat, jag skulle ha röstat på dig om jag bara skulle ha hört din röst lite mer. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sluta göra nya användare och rösta på dig själv :)

Haha. Du är ju moderator. Du kan ju kolla IP'n om du vill. Och även om det är olika är det inte jag. Du kan ju kolla. Har det registrerats många nya medlemmar inte? Nope. Jag är en ärlig prick :)

Edit: Nyaste membärn joinade 11 Dec och senast aktiv 11:13 och då fanns inte äns pollen. :)

Känner mig... Ledsen ;)

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha. Du är ju moderator. Du kan ju kolla IP'n om du vill. Och även om det är olika är det inte jag. Du kan ju kolla. Har det registrerats många nya medlemmar inte? Nope. Jag är en ärlig prick ;)

Edit: Nyaste membärn joinade 11 Dec och senast aktiv 11:13 och då fanns inte äns pollen. :)

Känner mig... Ledsen :)

Varför tror det denna; ( :) ) fanns med för? :)

Haha... Nåja, du vinner säkert ska du se.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor