Jump to content

Natural Hallucinogen.

P-C
 Share

Recommended Posts

Haha va grymt men varade bara 20 sek typ......

Som en sa så bubblade allt om man kan sammanfatta det.

Haha, tänkte nästan ta printscreen när jag kollade mot fönstret, fast jag kom på att det var jag själv som såg det.

Gardinerna såg ut som ihopskrynklade sillar.

:);) Garvade till när jag läste det...

Printscreen på sig själv, hahaha

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har sett en sån förr, och för att demonstrera hade de en bild som såg ut som XP-standardbakgrunden. Jag vet inte om det var bluff - det var på tv, så jag kunde inte backa - men himlens alla moln flög förbi som i en endygnsfilm man speedat upp! :ermm: Var det nån som fick "San Andreas-nitro"-effekten när de tittade bort? Jag tittade i handflatan och det såg ut så :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han snackar om shiva, som är cannabis, men antyder på LSD, som säljs på "papper". Förr var det på frimärken, men brevbärarna blev psycho så dom slutade med det. :ermm:

Ingen snö, milt väder.. Längre tid för att plocka toppisar! :ermm:

1. Nope, shiva är en lapp LSD. -_-

2. Toppissägongen är ju slut för länge sen ju. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vågade aldrig plocka dem när det var högsäsong. Skivlingar är nämligen en av den giftigaste svamperna som finns, och samtidigt den svåraste att skilja från sort till sort. Välj fel och du kan riskera att dö. :D

Läser du på och lär dig skillnaderna så är det inte svårt att plocka rätt.

Fast beware att Toppisar är olagliga att plocka, inneha, packetera, inta, sälja, ta emot, ge bort eller helt enkelt komma i kontakt med. Det innebär narkotikabrott av samma grad som Cannabis eller E.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor