wilmas_matte Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Jag hittade en tuff film på Youtube. Ni vet bilen i Tillbaka till Framtiden-filmerna? Titta här: http://www.youtube.com/watch?v=TsRjLB289uE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 (redigerad) Helveeeete vad moddat hahaha Redigerad 11 december, 2006 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Hahahah! Så jävla grymma mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Haha, fyfan vad grymt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Fan va coolt Redigerad 12 december, 2006 av splitx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jag har sett den modden. Men när jag försökte installera så CP:a det sig. Det var en .scm mod. :'( aja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Hahah. grymmast.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Jag har sett den modden. Men när jag försökte installera så CP:a det sig. Det var en .scm mod. :'( aja... Med .scm-mods måste man starta nytt spel, det funkar inte att ladda ett gammalt. Varje sparfil funkar bara till den .scm den är kopplad till, och ingen av dina vanliga sparfiler är ju kopplade till den här modden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 :'( Med .scm-mods måste man starta nytt spel, det funkar inte att ladda ett gammalt. Varje sparfil funkar bara till den .scm den är kopplad till, och ingen av dina vanliga sparfiler är ju kopplade till den här modden. Jag vet. det var därför jag nämnde det. Jag vet vad .scm mods menas med. Men det kraschade ändå... Men nu när jag tänker på det kanske det var en vanlig mod. minns ej. sök upp den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 :'( Jag vet. det var därför jag nämnde det. Jag vet vad .scm mods menas med. Men det kraschade ändå... Men nu när jag tänker på det kanske det var en vanlig mod. minns ej. sök upp den? http://www.gtamods.com/index.php?ModID=95&Act=View Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 http://www.gtamods.com/index.php?ModID=95&Act=View Haha.. Till och med på samma sida... aja.. får pröva igen när data är fixad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 (redigerad) Haha, så jävla coolt.. Redigerad 16 december, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts