Jump to content

Information Om PlayStation 3!

Shady_4_life
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 108
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

• 4 months later...

Hej, som sagt så har jag mitt Ps3 nu :) och har precis kopplat upp mig online trådlöst :teehee:

jag gör en system update nu, men är klart snart, men det ja behöver hjälp med är om någon kan berätta vilka program man kan ladda ner till det så man kan ha msn på den ?

Och sen har ja minneskort "PRO" men Ps3an hittar det, men inte innehållet? vf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

och detta funkar hur ?!

Du installerar Linux från en skiva du beställt eller bränt. Bäst är om du väljer en Linux-version som är helt anpassad för PS3. Sen får du välja om du ska boota PS3 från PS3-delen eller Linux-delen av hårddisken. Och när du bootat från Linux-delen är det som en dator, fast utan drivrutiner till grafikkortet( :rolleyes: )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du installerar Linux från en skiva du beställt eller bränt. Bäst är om du väljer en Linux-version som är helt anpassad för PS3. Sen får du välja om du ska boota PS3 från PS3-delen eller Linux-delen av hårddisken. Och när du bootat från Linux-delen är det som en dator, fast utan drivrutiner till grafikkortet( :shifty: )

haha, sorry nu, kommer låta som nåt retard :) men.. va? :)

kan någon därute förklara stegvis hur man gör?plus var ja får tag i detta programet.. gratis ^_^

och sen hur man för över filer från datorn till ps3 genom nätverkssladd? how:P?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor