dibel Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Det blir PS3 för mig Blu-ray Läs! http://www.level7.nu/texter/read.php?id=121001 Ni som kan/har råd bör även läsa senaste Super Plays Wii och PS3 guide Redigerad 18 december, 2006 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Jag har en HDTV med upplösningen 1366x768 som jag ska invända min PS3 på. Problemet är att den inte har någon HDMI-Ingång. Vad ska jag köra på för bäst bild? Denna TV:n har jag: http://64.233.183.104/search?q=cache:x0Wi1...t=clnk&cd=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 20 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2006 Heheh, kommer tänka på en kille på ett annat forum som snackade om hur dåligt PS3 var och skröt om hur snyggare Wii skulle bli på hans HDTV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Hej, som sagt så har jag mitt Ps3 nu och har precis kopplat upp mig online trådlöst jag gör en system update nu, men är klart snart, men det ja behöver hjälp med är om någon kan berätta vilka program man kan ladda ner till det så man kan ha msn på den ? Och sen har ja minneskort "PRO" men Ps3an hittar det, men inte innehållet? vf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 (redigerad) Kan PS3 ha MSN? Redigerad 6 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Går ju bara på Linux-delen, såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 6 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 Går ju bara på Linux-delen, såklart. och detta funkar hur ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 6 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2007 och detta funkar hur ?! Du installerar Linux från en skiva du beställt eller bränt. Bäst är om du väljer en Linux-version som är helt anpassad för PS3. Sen får du välja om du ska boota PS3 från PS3-delen eller Linux-delen av hårddisken. Och när du bootat från Linux-delen är det som en dator, fast utan drivrutiner till grafikkortet( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 7 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2007 Du installerar Linux från en skiva du beställt eller bränt. Bäst är om du väljer en Linux-version som är helt anpassad för PS3. Sen får du välja om du ska boota PS3 från PS3-delen eller Linux-delen av hårddisken. Och när du bootat från Linux-delen är det som en dator, fast utan drivrutiner till grafikkortet( ) haha, sorry nu, kommer låta som nåt retard men.. va? kan någon därute förklara stegvis hur man gör?plus var ja får tag i detta programet.. gratis och sen hur man för över filer från datorn till ps3 genom nätverkssladd? how:P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts